IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Einde voor De Azijnfabriek? Vorige pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-12-2007 20:04 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 december 2007 20:03 schreef HEUY het volgende:
HEUY!!!!

Helaas helaas kinders...we gaan er alles aan doen om door te gaan....maar dat gaat stapje voor stapje...next time

...wanneer zie ik die cd trouwens voorbij komen



Oh, dus geen verjaardagfeestje voor Hub?



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-12-2007 20:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 20:04 schreef blonde rockgod het volgende:
Oh, dus geen verjaardagfeestje voor Hub?
Jawel, op 11 april...dan word ik 33,3 jaar met een vette Noorse band om het feestje af te sluiten


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 12-12-2007 20:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 december 2007 20:06 schreef Hub de Gallier het volgende:
Jawel, op 11 april...dan word ik 33,3 jaar met een vette Noorse band om het feestje af te sluiten

Maar dus niet Context en consorten in Roermond de 11e januari... jammer, had ik gelijk een nieuwe Carnal promo mee kunnen nemen



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 12-12-2007 20:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 20:04 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, mooi wark! De 22e staan we in Vroomshoop, dat is toch wel aardig uit de buurt van Roermond!
ik hou ook niet alles bij.. trouwens.. dat komt door meneer olivier die mij verkeerde info verstrekt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-12-2007 0:14 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 12 december 2007 20:53 schreef Cadaveria het volgende:
ik hou ook niet alles bij.. trouwens.. dat komt door meneer olivier die mij verkeerde info verstrekt


Waarom verbaasd mij dat nu niets?



6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 16-12-2007 18:13 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 december 2007 19:40 schreef HEUY het volgende:
Azijnfabriek voorlopig gered

Stichting De Azijnfabriek is voorlopig gered. Met de komst van een nieuw bestuur blijft het poppodium draaien en heeft de gemeente Roermond een aanspreekpunt voor het nieuw te vormen cultuurpodium.
Hiermee is het voornemen tot opheffing van de stichting van de baan, maar moeten nog twee vaste werknemers vrezen voor hun baan.
Roermond
Van onze verslaggever
Met het aantreden van Richard Heijmann als voorzitter, Roger Decker als penningmeester en Ludo Schreurs als secretaris beschikt de Azijnfabriek over een nieuw én voltallig bestuur. Waar scheidend voorzitter May Zeelen en vertrekkend penningmeester Jan Scheepers de kar nog met z’n tweeën moesten trekken, vormen Heijmann en co een dagelijks bestuur met behalve genoemd drietal nog drie leden. Dat zijn Bart Jeurissen, Jan Willem Höppener en Xander Dohmen. Laatstgenoemde twee zijn toegetreden vanuit het vrijwilligerskorps van De Azijnfabriek.




Ik lees het nu pas, maar succes ermee in ieder geval


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 16-12-2007 18:27 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Met Heuy aan het stuur kan ik alleen maar zeggen "alles sal reg kom"


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-12-2007 18:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik ben bang dat dit uitstel van executie is. Er zijn de laatste jaren al TE veel hoopbrengende berichtjes geweest, allen zonder resultaat. Feit is dat de Azijnfabriek niet gewenst is in Roermond.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Ghislain Lambert
Usericon van Ghislain Lambert
Posted 16-12-2007 19:22 by Ghislain Lambert Wijzig reactieProfiel van Ghislain LambertQuote dit bericht

Ik verwacht niet dat de Azijn gelijk gesloten zal worden. Zal waarschijnlijk jaren blijven aan rommelen; dreigen tot sluiten, weer open enz. Zie fenix en Boerderij verhaal. Dus elke ruige band die er geboekt kan worden, meepikken...!


" When the going gets weird, the weird turn pro!"


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-12-2007 17:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Er word al meerdere jaren aangeklommeld hier, tis echt niet iets van de laatste tijd dat er met sluiting gedreigd word


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 22-08-2009 11:24 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

Op dit moment zijn er vergevorderde gesprekken tussen het Centrum voor de Kunsten Roermond (www.ckroermond.nl), de gemeente en De Azijnfabriek. De Azijnfabriek zal met 95% zekerheid worden overgenomen door het Centrum voor de Kunsten. Dit betekend een enorme organisatorische verbetering en professionalisering van De Azijnfabriek. Waarbij marketing / pr, administratie, bereikbaarheid, programmering, etc.. onder een professionele organisatie gaat vallen. Waarbij natuurlijk altijd ruimte is voor enthousiaste en gemotiveerde vrijwilligers.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2009 11:31 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Dus zoals met zoveel zalen die onder zo'n bestuur kwamen te vallen betekent dat ook hier dus geen metal en kansen voor kleine namen meer?


Je moeder.


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 22-08-2009 11:44 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Wat een onzin om dat zo te stellen. Bij welke zalen heb je dat zien gebeuren dan?


HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 22-08-2009 11:48 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

Integendeel.... Ik zit namelijk in het management van het Centrum voor de Kunsten en de programmering valt vanaf 2010 geheel onder mij samen met de programmeringswerkgroep. Deze werkgroep heeft de afgelopen weken hard gewerkt om het programma van 2009 rond te krijgen. De werkgroep is opgericht vlak voor de zomerstop en daar zit veel enthousiasme en motivatie in.

Nieuwe bands krijgen zeker ruimte om zich te laten zien. Iedere 6 weken organiseer ik op vrijdag de metalnight (zegt het al, metal)en de zondagen zijn nog vrij in te vullen daarvoor. Verder begin ik volgend jaar om iedere 6 weken op zaterdag Aekhouse Rock (alles wat met rock ´n roll te maken heeft) te organiseren. Daarnaast komt er ruimte voor blues en jazz (wat ook al veel te lang niet meer aan bod is gekomen).

Planning van 2010 qua stijlen muziek en thema avonden heb ik rond.


Orklord
Usericon van Orklord
Posted 22-08-2009 11:53 by Orklord Wijzig reactieProfiel van OrklordQuote dit bericht

Kijk dat ziet er goed uit, hopelijk gaat het een beetje lopen


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 22-08-2009 12:52 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Sounds nice

Het zou te gek voor woorden geweest zijn als er niks meer te doen was geweest in Rejmunj-regio...

Hebben trouwens alle H&H-fest bands hun achterstallige betalingen inmiddels gekregen of is de Azijn officieel failliet verklaard?



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-08-2009 13:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 22 augustus 2009 11:44 schreef Orklord het volgende:
Wat een onzin om dat zo te stellen. Bij welke zalen heb je dat zien gebeuren dan?


Je ziet het vaak zat dat kleine initiatieven van mensen met veel drive maar 'weinig kennis van zaken'* mis lopen, het wordt overgenomen en vervolgens de mensen met 'kennis van zaken' aan het roer komen en erachter komen dat de eerder gestelde doelen (financieel) simpelweg niet haalbaar zijn (al dan niet zonder subsidie). Ik noem een Goudvishal bijvoorbeeld.


*Verder geen kwaad woord erover maar ik doel op mensen die het goed bedoelen maar te graag willen en daardoor de haalbaarheid van wens tot schijnrealiteit vermaken.

quote:
Op 22 augustus 2009 11:48 schreef HEUY het volgende:
Integendeel.... Ik zit namelijk in het management van het Centrum voor de Kunsten en de programmering valt vanaf 2010 geheel onder mij samen met de programmeringswerkgroep. Deze werkgroep heeft de afgelopen weken hard gewerkt om het programma van 2009 rond te krijgen. De werkgroep is opgericht vlak voor de zomerstop en daar zit veel enthousiasme en motivatie in.

Nieuwe bands krijgen zeker ruimte om zich te laten zien. Iedere 6 weken organiseer ik op vrijdag de metalnight (zegt het al, metal)en de zondagen zijn nog vrij in te vullen daarvoor. Verder begin ik volgend jaar om iedere 6 weken op zaterdag Aekhouse Rock (alles wat met rock ´n roll te maken heeft) te organiseren. Daarnaast komt er ruimte voor blues en jazz (wat ook al veel te lang niet meer aan bod is gekomen).

Planning van 2010 qua stijlen muziek en thema avonden heb ik rond.


Beter! Alle succes gewenst en ik hoop dat de reputatie van de Azijnfabriek snel weer beter wordt hierdoor!


Je moeder.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen