|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Er staat onder Hymir op de flyer dat het extreme metal is... Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ow god, probeer je een meest nutteloze discussie aan te hengsten? |
|
ik kan me eerlijk gezegd niet herinneren dat we ooit ons genre verklapt hebben, op dat het metal is na Iedereen geeft ons meestal een naam van ‘’black metal(wat niet waar is in mijn ogen)’’ of ‘’death metal(na...maybe?)’’ en blijkbaar ook extreem om eerlijk te zijn, weet ik zelf niet eens WAT we zijn.. we laten de mensen het zelf maar bepalen [Dit bericht is gewijzigd door Vonth op 17-01-2008 14:49] |
|
Elke week een ander genre |
|
het is pop! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Volgende week weer Mental, Extreme pop uit Utrecht! |
|
we zijn toch hiphop/rap?? de nieuwe aankomende videoclip zit vol blingbling en bitches en dikke lowriders! |
|
lol schreef ik pop ? ik bedoelde dus poep!!! Fuck the world and fuck you |
|
Deze nog maar even een schopje geven |
|
|
|
:sparood: |
|
Kleine schop dus: 16-2 Sauron, week ervoor (a.s. zaterdag, kan er helaas zelf niet bij zijn) Onheil + Claustrophobia in Dynamo! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zaterdag alweer |
|
|
|
|
|
Hymir gemist, Sauron gooide het gas er goed op Aardige opkomst wel |
|
ja was idd een geweldige avond!! zowel hymir als sauron! |
|
Sauron was weer spijkerhard, zoals we wel gewend zijn. Voor de rest was het bagger (Hymir, zaal en publiek). Het enige wat goed was aan Hymir waren de vriendinnetjes. Jammer dat ze nog wat jong waren. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik heb absoluut wel eens slechtere beginnende bands als Hymir gezien, als ik het vergelijk met bandjes met een vergelijkbare ervaring was Hymir helemaal zo slecht niet hoor, benieuwd hoe dat zich in de toekomst gaat ontwikkelen. Sauron speelde gewoon een lekkere degelijke set, dus dat zat wel goed. Jammer van de matige opkomst; alhoewel, tegenwoordig is een man of 50 niet slecht voor de Nederlandse bands (met uitzondering van de echt grote acts) qua opkomst. Maar een beetje meer interesse in bands van eigen bodem zou helemaal geen kwaad kunnen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik vond Hymir niet echt boeiend. Het optreden van Sauron was goed, ook al heb ik ze al beter zien spelen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: ze hebben tenminste vriendinnetjes |
|
Recht van de zandbak geplukt zeker. Fuck the world and fuck you |
|
Jij moet je eerste neukertje nog krijgen dus ik zou maar dimmen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |