|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
zaterdag 8 december GOREFEST + THE MONOLITH DEATHCULT + ENRAGED @ Romein, Leeuwarden Aanvang 20.00u, entree: 14 euri Wie? Le Mistral is de shit ! |
|
Helaas afwezig... zit dan in Alkmaar. |
|
Aanwezig! |
|
Waarschijnlijk afwezig wegens concerten de dag ervoor en de dag dáárvoor en dat in combinatie met geldgebrek. Wel zonde, though. |
|
ah fijn! Volle bak dus. Le Mistral is de shit ! |
|
Als het niet zo godsgruwlijk ver weg was, was ik erbij geweest Vette lineup ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
ach, met de trein ben je er zo. Le Mistral is de shit ! |
|
Yep, gezellig treinen! Moet het niet uitlopen he, ik wil Gorefest niet missen!!! Bla |
|
ik ben in utrecht aanwezig. zin in!!! |
|
Had Gorefest best wel weer even willen zien, maar heb dan al iets anders spelfout weggehaald... |
|
Zal wel voorbij zijn voordat de laatste trein gaat, Mira. Gokje: 20.15 - 21.00 Enraged 21.20 - 22.05 TMDC 22.30 - Gorefest Maar officieel is dit nog niet, zsm! |
|
quote: Ik ga het zondag ook opbiechten, dat ik niet naar Gorefest ben geweest |
|
quote: Dank je schat! Bla |
|
Le Mistral is de shit ! |
|
Ende toch aanwezig morgen! |
|
Zinnin! Bla |
|
Godverdegodverdegodver! Ik zie net op NS.nl dat de laatste trein niet meer gaat om 00.03 u. Nu gaat de laaste trein naar groningen om 23.03 u. HUFTERS VAN DE NS! Bla |
|
Nu ga je niet? |
|
Ben wel geweest, met mijn allerliefste 'Bob' Het is gewoon klote dat deze trein geschrapt is, ik gebruikte altijd de trein van 00.03u. en kan nu alleen nog naar Leeuwarden komen als iemand rijdt. Het stomme is dat deze lijn best rendabel was en altijd vol zat met vooral Friese jeugd die gaan stappen in Groningen. Ik heb thuis nog 4 retourtjes Leeuwarden liggen (kocht ze altijd op voorraad omdat ik zo vaak ga). Kut! Bla |
|
quote: Niet dat het erg relevant is in dit topic maar: 1) Pro-Rail plant de treinen in en voor het eerst konden ze niet de wensen van alle vervoerders vervullen. Dit komt voornamelijk door noodzakelijke werkzaamheden waardoor verschillende eerste treinen later gaan en laatste treinen eerder. 2) Leeuwarden - Groningen v.v. wordt niet geëxploiteerd door de NS, maar door Arriva. [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 10-12-2007 11:01] |
|
helaas af gehaakt op eht laatste moment. we warebn wel van plan om te komen, maar eht was zulk klote weer dat de bob geen zin meer had om te rijden... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: 'n beetje regen? Van t bier was je natter geworden...! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
ach, waa rwij zaten hoosde het behoorlijk, de bob had geen zin om der doorheen te karren, prima, ik mocht zlef immer sneit emer rijden na zoveel berenburger... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
En het goede nieuws is: de trein van 00.03 u. rijdt volgende week weer normaal. Bla |
|
quote: Had je gezien. Was alweer erg gaaf zaterdag! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |