|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja... Dwaallicht heeft mij ook al eens op het commentaar van Varg gewezen... Ik zal dat eens gaan lezen... Overigens vind ik L.O.C. een goed boek, maar dat betekend niet meteen dat ik alles wat erin staat aanneem voor waar.... |
|
Euronymous is dood. |
|
Je meent het niet! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 18-02-2002 15:39] |
|
quote: ik zie dat die auteur ook een boek over Marilyn Manson heeft geschreven... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Ik weet nog goed dat die eerst mini-elpee uit kwam (deathcrush), een maat van mij had hem besteld bij euronymus. Toen ik dat voor de eerste keer hoorde werd ik echt van mijn kruk afgeblazen, zo agressief en gemeen had ik nog nooit iets gehoord. hun wanstaltige productie was een tegenreactie op de uniforme deathmetal-morrisonsound en de standaard songstructuur van toendertijd en dat vond ik erg cool. vandaar dat ik die minilp toch heel hoog aansla. het was echt een statement en ik nam die elpee toendertijd (en nu nog) erg serieus. naar mij mening is in die periode toch metalgeschiedenis geschreven want de eerste contouren van de huidige blackmetalscene werden getekend (en pikten de draad op waar bathory en venom die hadden laten liggen). het is alleen maar des te knapper dat mayhem met een nog veel betere eerste "echte" lpee op de proppen kwam. |
|
LOL, net ff met de Donner (grote boekhandel in Rotterdam) gebeld om te kijken of ze Lord of Chaos daar ook hadden. Dus enfin, de dame in kwestie vraagt naar de titel en ondertitel van het boek. Nou 'Lord of Chaos' en 'The Bloody Rise of the Satanic Metal Underground' wilde ik zeggen. Op het moment dat ik halverwege de ondertitel ben verbreekt ze de verbinding! Over grof gesproken. Dan maar bij Bol bestellen. Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
j6 okay dan! sommige mensen zijn echt vaagjes nou, ik ga dat boek ook maar bestellen dan |
|
Ik heb verschillende malen gehoord dat in Lord of Chaos veel onwaarheden of kernen van waarheden staan. Degenen die geinterviewd zijn schijnen veel dingen te hebben opgeblazen, en stoerder enzo naar voren willen komen. Klopt dat? Overigens is LoC wel een goed boek om de hele MB wereld een beetje op een rij te krijgen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hmm, ik ben 15 en weet het ook wel... wist ik al snel toen ik blackmetal 'ontdekte'. 11.45: restate my assumptions |
|
o |
|
quote:Sja, het boeit in principe geen ene reet. Op een gegeven moment hoor zo het een en ander en weet je hoe dingen gekomen zijn. Zelfde als dat de meeste lui er op een gegeven moment achter komen dat die 'ouwelullenband' Black Sabbath de voorvaders van de heavy metal waren. Hmm, probeerde ik hier wat te vertellen? Oh ja... Euronymous is dood. |
|
Mijn volgende topic ga ik 2pac noemen. grmbl. [offtopic]als je met je cursor over een lachende smiley sleept krijg je een supervet effect!![/offtopic] |
|
quote: hell yeah 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Evil |
|
quote: Heeej, hoes is van Giger of niet?? Het kan bijnas niet anders. Giger Black Metal ist krieg :-) |
|
ja de cover is zeker van giger defende nos in proelio |
|
Haha ik vind net is een keer een zinnige quote over Euronymous; "Euronymous died and I'm sure, when he got stabbed in the face and his chest for like 28 times, that he didn't call for Satan but for his mom. And I think that it's a very sad thing that he died. Well, shit happens." |
|
quote: Is dat niet een uitspraak van De Koeijer van Gorefest? Ik herinner mij dat hij eens iets dergelijks heeft gezegd... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Zou best kunnen ik kwam het tegen op een website tijdens het surfen en zonder bronvermelding helaas... |
|
quote: Was dat Jan-Chris? Volgens mij was het een ander Gorefest lid, althans ik hoor hem wel eens grappige dingen vertellen over Euronymous: 'een kleine dronken dwerg met een zwaardje'... Maar ach... En over die cover, er zijn bijna nog meer giger imitators dan bands die Mayhem na proberen te doen... |
|
Ik zal 't 'm wel is vragen. |
|
quote: Ik ook |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |