![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Weet iemand of ze uit elkaar zijn ofzo? want de site: www.suprememajesty.com doet niet meer ik wilde ze mailen, maar het adres bestaat opeens niet meer..... weet iemand hier meer van?? ik hoop dat ze nog gewoon bestaan ![]() was de beste PowerMetal band die ik kende, en ze hebben nog maar 1 cd uit!! ![]() en nu ik het er toch over heb ![]() het heerscht echt de pan uit! band: Supreme Majesty cd: Tales of a Secret Kingdom stijl: PowerMetal ![]() maar toch weer een geheel eigen geluid ![]() aanraders: Not of this World, Queen of Egypt, Strike Like Thunder en eigenlijk alle nummers wel de site WAS dus www.suprememajesty.com ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Misschien zijn ze met een update bezig. Check dan ff de site van hun label. ![]() |
|
De site is vanwege problemen met de host weggehaald.. Het tijdelijke adres is http://listen.to/suprememajesty ![]() |
|
![]() |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa danku danku danku ![]() Supreme Majesty!!!!! ![]() ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |