|
Auteur: |
|
|
Weet iemand of ze uit elkaar zijn ofzo? want de site: www.suprememajesty.com doet niet meer ik wilde ze mailen, maar het adres bestaat opeens niet meer..... weet iemand hier meer van?? ik hoop dat ze nog gewoon bestaan was de beste PowerMetal band die ik kende, en ze hebben nog maar 1 cd uit!! en nu ik het er toch over heb het heerscht echt de pan uit! band: Supreme Majesty cd: Tales of a Secret Kingdom stijl: PowerMetal in de vorm van: Stratovarius, Edguy en Sonata Arctica maar toch weer een geheel eigen geluid aanraders: Not of this World, Queen of Egypt, Strike Like Thunder en eigenlijk alle nummers wel de site WAS dus www.suprememajesty.com ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Misschien zijn ze met een update bezig. Check dan ff de site van hun label. |
|
De site is vanwege problemen met de host weggehaald.. Het tijdelijke adres is http://listen.to/suprememajesty |
|
|
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa danku danku danku Supreme Majesty!!!!! ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
Index / Heavy Metal |