|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 15 december Satans Convention Stadhalle Werl (Bij Dortmund, dus niet ver) Tickets 30 Euro Line up: Hecate Enthroned Nile Marduk Unleashed Six Feet Under Finntroll Belphegor Grabak Lord Belial Vreid website: http://www.burningstage.net/ [edit] line up aangepast [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 15-11-2007 13:53] Bla |
|
HEUY!!!! ...toevallig zaten Hub en ik gisteravond te zoeken naar de line-up van dit festival. Erg gaaf! VREID speelt ook, dus wellicht aanwezig |
|
Godver, die dag moeten we zelf spelen, maar dit ziet eruit als wel een gezellig feestje. |
|
Welke band is al afgevallen dan? Want Vreid stond eerst niet op de lijst. |
|
Running order: 14:00-14:30 Grabak 14:50-15:30 Lord Belial 15:50-16:25 Hecate Enthroned 16:45-17:25 Belphegor 17:45-18:45 Unleashed 19:05-20:00 Finntroll 20:20-21:20 Nile 21:40-22:40 Marduk 23:00-00:00 Six Feet Under |
|
Volgens de website van Vreid spelen zij wel...en als Vreid speelt ben ik er dus bij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vraag het me eerlijk gezegd echt af... Is wel vaker gebeurt dat er maar 2 van de 3 bands die touren op het festival mogen spelen. En anders hadden ze die band wel ingepland toch? Maakt ook niet uit, we zien wel. |
|
Dus toch (en terecht!): 14:00-14:30 Grabak 14:50-15:20 Vreid 15:50-16:20 Lord Belial 16:40-17:10 Hecate Enthroned 17:30-18:10 Belphegor 18:25-19:15 Unleashed 19:30-20:20 Marduk 20:40-21:40 Finntroll 21:55-22:55 Nile 23:10-00:10 Six Feet Under |
|
Beetje 013 metalfest en AMM bands bij elkaar gezet om die minder dan 2 weken later in 1 duitse zaal neer te zetten? Volgens mij voegt dit weinig toe zo net voor de feestdagen. Alleen dat de duitsers dit nu mooi in die Heimat kunnen bekijken en ons niet lastig hoeven te vallen (En eventueel dat zaterdag katertechnisch een fijnere dag is dan op maandag naar 013). Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Achja... het is maar hoe je het bekijkt... Zowel AMM als 013 hebben beide ook gewoon bands gepakt die op tour zijn en zo dus ook Satans Convention. Bovendien is vooral voor mensen uit het oosten en noorden van het land dit een veel beter alternatief, aangezien het stukken dichterbij is dan 013. |
|
Inderdaad...stoppen met zeuren en gaan als je het leuk vind en thuis blijven als je het niet leuk vind. Heuy en ik zijn in ieder geval 100% zeker aanwezig...laatste optreden van de Vreid/Unleashed/Marduk tour dus daar gaan we effe een afscheidsfeestje bouwen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wij gaan zeker ook! Als ik tenminste antwoord krijg van Burning Stages... Wacht al weken op aanvraag. Bla |
|
Aanvraag OK, tot zaterdag! Rijden jullie met zijn tweeën Hub? Wij in elk geval wel. Misschien kunnen we samen vanuit Roermond, dat scheelt benzinegeld. Bla |
|
Geen idee, ik dacht dat we met z'n drieen zijn maar ik weet niet zeker of Nicky nu wel of niet meegaat...zou je Heuy moeten vragen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Regeer, ga je ook? Bla |
|
quote:@ Mira: check je myspace messages Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Jazeker! Kaarten al betaald en hotel geboekt! |
|
quote:Mooi, zien we jou daar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:GEEN rooie wodka mee graag |
|
quote:Hehehe, is toch lekker spul!! Ik lust wel een flesje zo nu en dan Maarre, ben ditmaal WEDEROM de BOB Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Met ons teut op de achterbank ah gut... Bla |
|
quote:Hebben we het hier over rode vokda? Zoetsappig spul voor meisjes van 15 met wel 21% alcohol. Wat mooi weer. :' ) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vandaag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zo, weer terug vanuit Duitsland. Wat een gaaf feestje Vreid: zoals vanouds gaaf maar toch wel het minste optreden wat ik heb gezien de laatste tijd, deels door vermoeidheid en deels door het barslechte podiumgeluid. Het publiek vond het wel zeer goed te pruimen trouwens. Lord Belial: erg gaaf optreden met veel oudjes van de eerste platen. Hoogtepunt het nummer "Mysterious kingdom (Lord belial)". Ook hier trouwens slecht geluid. Erg gave gasten ook en veel mee kunnen lachen Hecate Enthroned: muzikaal gezien boeide mij het niet veel en wederom was het geluid om te huilen. Verder erg veel gelachen met deze gasten en een feestje bouwen kunnen ze zeker hehehe Belphegor: wederom een niet al te best geluid maar wel al beter dan voorgaande bands. Persoonlijk denk ik dat Belphegor de winnaar van de dag is met zieltjes winnen door hun show. Unleashed: geweldig optreden. Dezelfde setlist en exact dezelfde toespraken en comments tussen de nummers door als de voorgaande 3 shows tijdens deze tour maar dat kan de pret niet drukken. De publieksreacties logen er ook niet om en het leek wel alsof iedereen gek werd in de zaal Marduk: ook een gaaf optreden en het beste van deze tour welke ik heb gezien. Hoogtepunt "Materialised in stone" en "Those of the unlight". De retesnelle nummers boeien mij verder niet maar ze wisten het wel zeer overtuigend te brengen hier. Finntroll: slechts 1 nummer van gezien en toen maar weer backstage gegaan. Daar heeft Karl Sanders van Nile laten zien een enorme arrogante droplul te zijn door zijn frustraties uit te leven op de drummer van een andere band. Na dit 'incident' mocht ook niemand meer backstage, zelfs de andere bands niet zodat meneer Nile rustig z'n gang kon gaan. Nile: heb de band altijd al saai en overgewaardeerd gevonden en na het incident is mijn opinie over hen alleen nog maar meer gedaald. Six Feet Under: de volgende Amerikaanse band en ook zij konden mij niet boeien met hun simpele oor in oor uit deuntjes. Vreemd dat ook zij behoorlijke idiote eisen hadden gesteld wat betreft fotografen en 'persoonlijke veiligheid'. Is het misschien iets typisch Amerikaans om rocksterren gedrag te vertonen Anyway, al met al een geweldig dagje uit met veel goede bands (ondanks het grotendeels slechte geluid). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Bla |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |