|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ga d'r maar vanuit dat t doorgaat, enne ja, met dat wisselgeld komt het wel goed (en nee, voor 6,66 pleuro konden we 't echt niet wegzetten! ) Only Deaf Is Real! |
|
en bij deze bevestigd! één voorprogram bekend: Pantheon I Meer info: http://www.effenaar.nl/event.php?e_id=922 Only Deaf Is Real! |
|
Ben aanwezig voor Pantheon I Hopelijk gaat de 2e support ook door, zou helemaal geweldig zijn!!!!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
goed nieuws! zzz |
|
Die gasten zijn ook altijd onderweg hè? |
|
ook op 29.02.08 @het bolwerk @ Sneek! |
|
dan wordt het sneek You can either agree with me, or be wrong. |
|
in de Effenaar maken we d'r meteen maar een Incktswaertenacht van...... Nummer III alweer. Heel avondje blacken dus! Nieuw toegevoegd aan de line-up: Walpurgisnacht. Only Deaf Is Real! |
|
quote: Ah, mooi zo spelfout weggehaald... |
|
Ah, Inckstatwarwaerettesnacht, ben daar een van de voorgaande edities geweest. Was wel een gezellig feestje, maar dat was toch meer met viking- en folkachtige bands? |
|
quote: Was bietje een combi... black en pagan/viking. Maar de afgelopen editie sloeg de meter wat meer richting dat laatste als ik het goed heb. Nu zal het dus weer een stuk swaerter zijn. Wat heet, een stuk.. Only Deaf Is Real! |
|
quote: Haha ik ben bij beiden edities geweest, de 1ste was zelfs in de oude effenaar, als ik me niet vergis. Aan die editie heb ik goede herinneringen, tenminste wat ik me daar nog van kan herinneren, wat was ik toen ver weg Maar super dat er nu een 3de editie komt, en nog wel met Mayhem ook!!! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: volgens mij liep toen zowat iedereen half pukend van d'n drank door de zaal te tollen... Only Deaf Is Real! |
|
quote:Aha, vandaar de naam Incktswaertenacht! Dat is dus vanwege de zwarte vlek die de avond in het geheugen van de bezoekers veroorzaakt |
|
Judge M. : de aanhalingstekens zijn verwijderd. Bruce Banner |
|
quote: kijk, da's nog es verbanden leggen... Only Deaf Is Real! |
|
|
|
quote: komde gy draeyen? Only Deaf Is Real! |
|
quote: Nee, William K. van Dynamo zal dan draaien; maar goed, nog een weekje, ik heb er zin an! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Kut dat ik het toch moet missen...moet al op tijd inchecken naar Polen. Had graag Dimension F3H weer gezien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Lijckt mij beeter vhan niet Bij Cradle draaien dat lukte me nog prima, maar dit is idd meer William zijn terrein. Ik neem aan dat Steven mij wel weer eens vraagt om plaatjes te komen draaien als het nodig is |
|
Naar dat het op een doordeweekse dag is, ik kan dan helaas niet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Aha, nu ja, ik weet dan ook niet zo goed wat jij normaliter draeyt... (t meer kommersjele plaatwerk? ) Only Deaf Is Real! |
|
*schop!* overmorgen alweer! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Welneen myn waerde. Plaetwerck what niet klinckt alsof men den stofzuyghert hanteert |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |