|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze Folk/Viking band uit Denemarken? Wel een originel geluid: een mix van amon amarth met Finntroll! heb zojuist hun release aangeschaft! Voor de geïnteresseerden: http://www.myspace.com/svartsot |
|
Geweldige band. Folkmetal plaat vh jaar! http://www.zwaremetalen.com/recensie/9552/Svartsot-Ravnenes-Saga.html Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Gaaf cd'tje ja. |
|
Wel aardig ja. |
|
quote: Voor een debuut (en van een band die pas 2 jaar of zo bezig is) is hij zonder meer erg sterk, maar folkmetalplaat van het jaar, neuh... Da's ook weer overdreven Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nou, ik HAAT folk-metal, verschrikkelijke muziek, maar dit zal ik dan maar eens checken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik had nog enige hoop toen ik las dat de huppelfactor laag was, maar dit is me toch nog veel te jolig. Niet mijn kopje |
|
Het te downloaden nummer is wel het "joligste" van de plaat trouwens, maar ik snap ook wel dat veel mensen er geen klap mee kunnen Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Bij het derde nummer en alweer die kutfluit barst ik spontaan in tranen uit, weg ermee. Maar ik weet het weer even, bedankt Robert, was toch ff nodig Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Mooie reacties heb jij ook. Ik vind dit zelf goeie shit Maar ik vraag me af hoe leuk ik dit blijf vinden; een Turisas verveelde me ook erg snel. |
|
quote:You're welcome! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Misschien is Heol Telwen wel iets voor je! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: dikke vette +1 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik heb 'm ook sinds kort, maar ik denk dat ik hem nog wat vaker moet horen voordat ik hem goed kan waarderen. Vooralsnog heb ik niet dat 'GODSKOLERE WAT EEN LEKKERE PLAAT'-gevoel dat ik kreeg toen ik Battle Metal van Turisas voor het eerst hoorde. Maar slecht vind ik 'm zeker niet. dus |
|
Zeer lekkere plaat..Kan ik iig weer heel wat uurtjes mee verslijten Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote:Ik vind Svartsot juist veel natuurlijker klinken dan een Turisas. Ook maakt Svartsot gewoon betere nummers imo. Maar ik vind dat je beide bands eigenlijk niet echt met elkaar kunt vergelijken qua stijl. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vind ik ook, Turisas is van een andere orde! Welnu, heb de plaat al enkele keren beluisterd en hij blijft natuurlijk erg ok! Echter evenaart hij niet folkreleases a la Moonsorrow en Ensiferum van dit jaar. Maar het blijft een leuke nieuwe band. |
|
Jammer van de zang, muziek is wel lekker op Ravnenes Saga. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Heerlijke plaat. Maar ja, Heol Telwen vind ik dan ook te gek, en das pas veel fluit hehe.... spelfout weggehaald... |
|
quote:hm, vind de zang voor de verandering juist eens lekker rauw en ongepolijst. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Neue schijf aan het beluisteren voor den 1e keer. Klinkt best wel lekker, fijne catchy nummers. Op het moment hangt het wat minder dan de nummers van de 1e cd, maar die heb ik dan ook al zo vaak gehoord. Ik mis wel enigszins de diepe grunt van de vorige zanger, maar de nieuwe is ook prima te doen. |
|
Rommel. Dat die folk trend maar snel overwaait. |
|
Helaas bestaat die trend al enkele jaren, dus het zal nog wel even duren |
|
Neh, is al op zijn terugweg als ik het zo hoor.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
*afgestoft* want Svartsot = goed Black seeds of bunny! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |