IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Fen Vorige pagina
Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-02-2011 14:55 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Ik vind het nummer op My Space maar teleurstellen, net als de vorige cd trouwens. Het mogen aangename gasten zijn, de cleane zang is vaak op het randje.

Silence
Usericon van Silence
Posted 20-02-2011 17:24 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Zo maar eens luisteren.

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 26-02-2011 10:24 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Epoch weet nog niet echt te raken. Net iets te lang en te weinig spanning. Nog een paar luisterbeurten wellicht.

Silence
Usericon van Silence
Posted 26-02-2011 19:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik vind hem ook nog niet zo pakken als de eerste, misschien komt dat nog, maar ik betwijfel het. Geen slechte plaat verder.

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 18-11-2014 0:00 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

Carrion skies, nieuw album, twee nummers ver in de eerste beluistering en het bevalt bijzonder goed. Stevige kost met de nodige atmosfeer en weinig tot geen clean vocals, lekker!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 18-11-2014 8:36 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ben benieuwd..

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 18-11-2014 12:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik ben nog niet helemaal fen van de nieuwe

signature

mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 18-11-2014 12:42 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2014 12:04 schreef Hypnos het volgende:
ik ben nog niet helemaal fen van de nieuwe

Ik wel, lekkere plaat!

Northward
Usericon van Northward
Posted 18-11-2014 18:48 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Bevalt mij ook weer goed.

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com