|
Auteur: |
|
|
Nog meer mensen fan van deze superbrute deathcore? Snelle rammende death metal met breakdowns die een impact hebben als kanonschoten. http://www.myspace.com/carnifexmetal Hun laatste plaatje kan nog wel eens hoog eindigen in mijn jaarlijstje. |
|
Nummers op Myspace klinken bruut. Zeker meer van checken. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
wa! lekker hakkend zeg! meer van dat! dead in my arms klinkt lekker bruut! beetje voorspelbaar maar WFC! signature |
|
Kwam net via Youtube bij deze band uit. Lekkere bak herrie moet ik zeggen |
|
Mooie plaat dat Dead in my Arms inderdaad, beukt er goed door |
|
Tering, dit is zeker niet verkeerd! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Fucking Hell!!! Heb gisteren hun nieuwe cd gehoord en deze is, zo mogelijk, nog harder dan "Dead in my arms"! "The diseased and the poisoned" is de titel en het recept is wederom lompe death met kneppel-oerend-harde breakdowns. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dan ga ik even die nieuwe uitchecken, ik hou hier wel van |
|
Verdomme, héérlijk dit! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hmm ben weer benieuwd naar dit album. Dead in your arms vaak beluisterd hier |
|
ik ben overtuigd signature |
|
Oh jawel, ik ook! Samen met de nieuwe First Blood is Hell Chose Me hét album waar ik naar uitkijk Die single klinkt in ieder geval weer zoals het moet zijn, vet beukend |
|
Geweldige band, Titel nummer van Hell Chose Me, Hell Chose Me, is ook echt rete hard. |
|
Album is "uit". Gave shizzle! |
|
Aah, nu voor de eerste maal aan het luisteren, en damn, dit is opnieuw beukerdebeukerdebeuk! |
|
Vette plaat! Wat een volvette productie! Por Vida |
|
Er sijpelen steeds meer blackmetalinvloeden in, een naam als The Black Dahlia Murder komt in mij op tijdens het beluisteren van Die Without Hope. |
|
Oh dit is wel -core zie ik net op M-A. Wees niet gefopt door de stenen die ik heb, ik blijf ik blijf Sjannie uit de buurt |
Index / Heavy Metal |