|
Auteur: |
|
|
Ligt aan Windoos. Formateren die hap! |
|
Dat is echt het magische woord |
|
by zoeken moet je alles met het woord MSN wissen en dan kan je installen.. ik had dat probleem ook Godverdommen.. |
|
Ja vooral in je registry alles er uit flikkeren wil nog wel eens helpen. meestal zoiets als: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSN of zo... daar zal het wel staan. |
|
[edit] verkeerde topic moest in ut topic[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 16-02-2002 22:33] Godverdommen.. |
|
Ik kan dus dat hele registry niet vinden. Maar moet ik ook dit soort bestanden wissen? MSNP32.DLL I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: naar start menu, uitvoeren en dan "regedit" intypen. |
|
Yeah right, MSN rules huh? <EDIT>Oke, "below the belt" misschien maar kon het nie laten <EDIT> Joh, de platform is gewoon wankel want -->Micro$uck [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-02-2002 22:48] |
|
Whatever, maar er gebeurt nog nix. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Laat me raden.. Je hebt een Packard Bell. Of een Compaq. |
|
Pardon? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Je probleem is een typisch PB-probleem... Ik heb 2 jaar bij Hewlett Packard gewerkt (helpdesk en research) en als iemand iets probeerde te installeren en de boel bleef hangen hadden ze 9 van de 10 keer een PB |
|
Of je hebt je pc bij Dynabite gekocht... |
|
Dat zal het zijn !! : |
|
wat is er mis aan de pc's bij dynabite? heb zelf mijn pc in elkaar gestampt, is goedkoper As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: Start, uitvoeren, dan C:\windows\regedit en dan gewoon zoiets als paul heeft gezegd. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Die lui hebben er net zo veel verstand van als ik : bijna niet dus! |
|
OF je gebruikt een programma als regclean http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-881470.html OF je gebruikt Norton's Utilities om je registry op te schonen! Deze moet je kopen dan. la me raden: je zusje heeft gewoon op DEL gedrukt om MSN te verwijderen ipv netjes via je configscherm? iig veel succes!! |
|
Wat je ook gewoon kan doen is Trillian downloaden, werkt perfect. Kun je mee msn'en, icq, yahoo messenger en AOL messenger. Hierbij kun je ook nog vet coole skins downloaden, is ook wel vet. Deus et Nocta no faciunt fustra |
Index / Algemeen |