|
Auteur: |
|
|
Thrashbandje uit de US. http://www.myspace.com/warbringer Muziek op de maispees klinken wel fijn, kent iemand dit? |
|
Dit zijn de betere bands! Zag dat ze in het voorprogramma van Sworn Enemy staan, dat maakt die avond nog gaver. |
|
Is nice! |
|
Verdomd gaaf dat nieuw album: Live waren de nieuwe nummers ook erg gaaf. Ben benieuwd zaterdag |
|
Gave band ja! |
|
Moeder Gods, wat een afgrijselijk hoerig gave band! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Check ook meteen het Violator topic |
|
quote: Bedankt voor de tip! |
|
quote: Heb je hem ondertussen al beluisterd? Hier gaat die regelmatig rond in de cd speler. Gaaf album. |
|
Now downloading. EDIT: Puike schijf. [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 24-08-2009 20:49] |
|
Dat nieuwe album heb ik net binnen dat 26 september uitgebracht zal worden. Shattered Like Glass klinkt al als een lekker nummer. Beetje mid-tempo met een kleine breakdown halverwege. Treacherous Tongue is een sneller nummertje. Wat ik tot nu toe even snel mis zijn nog de gierende solo's. Maarja, 2 nummertjes zegt nog weinig. Ik ben benieuwd naar de rest. Review komt nog. |
|
Ik ook. Wat een glad plaatje zeg. Desalniettemin een lekkere Warbringer |
|
Best ok. Ik miste toch wel wat er op War Without End wel was... Iets meer pit en energie. World Torn Asunder is wel een plaat die ik nog vaker zal beluisteren gok ik. Review komt een dezer dagen online op metal-exposure.com |
|
Hier had uw advertentie kunnen staan! |
|
quote: Leuk om te zien hoe enthousiast deze band kan zijn over hun nieuwe album. Het zal wel met de vele bezettingswisselingen te maken hebben, maar het jonge-honden-gevoel is bij hen wel intact gebleven. Niet in het minst bij zanger John (enige overgebleven oerlid). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Index / Heavy Metal |