IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Lees dit en huiver... Vorige pagina
Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 19-02-2002 0:18 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Great plan!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2002 0:40 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Vieze vuile christenpolitici; moeten hun 'superieure' christenhonden mentaliteit weer doorrammen!!!!

O o o wat zijn die praktijken godslasterlijk zeg! Wat een 'ellende' denken ze weer te bestrijden!

Leven en laten leven godverredomme!!!

Achterlijke fatsoensrakkers!!!





[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2002 0:57]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2002 0:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2002 0:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2002 22:52 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Oh, ik dacht uit de Baroeg nieuwsbrief te begrijpen dat ze het willen dichtmikken omdat er geld verdwenen is, maar als ik een aantal lezers goed begrijp is het omdat het niet strookt met de ideeën van een aantal politieke partijen (die nog te klein zijn om ook maar enige invloed te hebben bij het maken van welke beslissing dan ook van de gemeente R'dam). Zeer verhelderend. Of was "vertekenend" nu het woord dat ik zocht...


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2002 23:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
...In plaats van te proberen om met Baroeg te zoeken naar een aanvaardbare oplossing van het probleem heeft het Dagelijks Bestuur er echter toch voor gekozen om het totale bedrag binnen het tijdsbestek van één jaar terug te vorderen. Uit dit besluit blijkt dat het D.B. van IJsselmonde aanstuurt op de ondergang van Baroeg...


Greycloak, wat snap jij hier niet van?
Dit is pure onwil!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2002 23:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

En zo'n Gristen Unie is groot genoeg om er in het DB een beslissing door te drukken? Ik wist niet dat R'dam op de Veluwe lag, zeg! En hoe heeft een toko als De Baroeg het ooit zover kunnen schoppen op een plaats waar de Gristen Unie zó stevig de touwtjes in handen heeft? Verbazend... Maar hoe komt De Baroeg er zelf eigenlijk bij om te laten weten dat het een financiële questie is?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-02-2002 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Het gaat om die andere gristen Jungheim...



[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2002 23:36]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 19-02-2002 23:50 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dat er in het DB mensen zijn die zo'n sneue eikel serieus nemen... Maareh, las ik niet ook ergens dat ze geld wilden uittrekken voor andere cultuurshit, zoals zinloze beelden en andere dingen waar geen hond wat aan heeft? En ik blijf erbij dat dat geld de directe aanleiding is, en niet één of andere sneue eikel of een sneu intolerant partijtje.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-02-2002 0:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die sgp staat hier helemaal los van; die hebben een belevingswereld die in een lucifersdoosje past!!!!!

(En de woordspeling klopt!!!!!!)

quote:
...de door het D.B. gegeven motivatie om tot deze extra maatregel over te gaan, namelijk dat de stichting Baroeg de huidige subsidie "eventueel zou gebruiken om liquide krapte op te vangen"....


Die geldkwestie is dan wel een aanleiding, maar wel een die opgelost kan worden.
Dat dat D.B dat maar al te graag aangrijpt voor alle beslissingen daaropvolgend zijn pure onwil!!!!

Dat laatste daar gaat het om: die beslissingen bepalen of de Baroeg staat of valt!!!!!

Hoe dik is die plaat?

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-02-2002 0:23]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 07-03-2002 20:29 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

Maasstad van 6 maart.

Raadsvergadering van 28 februari 2002

Vragenhalfuur
"Vanwege slecht beheer dreigt de deelgemeente met financiele sancties van Jongeren Cultuur Centrum Baroeg. Wethouder H. Kombrink nodigt het bestuur van Baroeg, de deelgemeente en de Rotterdamse Kunststichting uit om het beheer zodanig op orde te krijgen dat het voortbestaan van Baroeg kan worden gewaarborgd. Dit heeft de wethouder geantwoord op vragen van SP-fractievoorzitter Theo Cornelissen. Hij stelde de vragen omdat hij van mening is dat Baroeg, dat met sluiting wordt bdreigd, van grote waarde is voor de jongerencultuur in Roterdam. Het voortbestaan is volgens hem niet alleen een zaak van de deelgemeente."


Ik hoop dat het wat uithaalt.


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


lord abortion
the finishing touch
Usericon van lord abortion
Posted 07-03-2002 20:48 by lord abortion Wijzig reactieProfiel van lord abortionQuote dit bericht

Ik hoop het ook voor u ijzeren dame


As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-03-2002 20:57 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 20:29 schreef Iron Maiden het volgende:
Ik hoop dat het wat uithaalt.


Ik ook!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Iron Maiden
Always live to win
Usericon van Iron Maiden
Posted 07-03-2002 21:02 by Iron Maiden Wijzig reactieProfiel van Iron MaidenQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2002 20:57 schreef Lord Morgoth het volgende:
Ik ook!


We kunnen ons altijd nog in onze hoelarokjes aan de voordeur vastketenen...


Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 07-03-2002 21:02 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht



Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen