|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Great plan! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2002 0:58] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Oh, ik dacht uit de Baroeg nieuwsbrief te begrijpen dat ze het willen dichtmikken omdat er geld verdwenen is, maar als ik een aantal lezers goed begrijp is het omdat het niet strookt met de ideeën van een aantal politieke partijen (die nog te klein zijn om ook maar enige invloed te hebben bij het maken van welke beslissing dan ook van de gemeente R'dam). Zeer verhelderend. Of was "vertekenend" nu het woord dat ik zocht... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Greycloak, wat snap jij hier niet van? Dit is pure onwil!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
En zo'n Gristen Unie is groot genoeg om er in het DB een beslissing door te drukken? Ik wist niet dat R'dam op de Veluwe lag, zeg! En hoe heeft een toko als De Baroeg het ooit zover kunnen schoppen op een plaats waar de Gristen Unie zó stevig de touwtjes in handen heeft? Verbazend... Maar hoe komt De Baroeg er zelf eigenlijk bij om te laten weten dat het een financiële questie is? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Het gaat om die andere gristen Jungheim... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-02-2002 23:36] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat er in het DB mensen zijn die zo'n sneue eikel serieus nemen... Maareh, las ik niet ook ergens dat ze geld wilden uittrekken voor andere cultuurshit, zoals zinloze beelden en andere dingen waar geen hond wat aan heeft? En ik blijf erbij dat dat geld de directe aanleiding is, en niet één of andere sneue eikel of een sneu intolerant partijtje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Die sgp staat hier helemaal los van; die hebben een belevingswereld die in een lucifersdoosje past!!!!! (En de woordspeling klopt!!!!!!) quote: Die geldkwestie is dan wel een aanleiding, maar wel een die opgelost kan worden. Dat dat D.B dat maar al te graag aangrijpt voor alle beslissingen daaropvolgend zijn pure onwil!!!! Dat laatste daar gaat het om: die beslissingen bepalen of de Baroeg staat of valt!!!!! Hoe dik is die plaat? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 20-02-2002 0:23] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Maasstad van 6 maart. Raadsvergadering van 28 februari 2002 Vragenhalfuur "Vanwege slecht beheer dreigt de deelgemeente met financiele sancties van Jongeren Cultuur Centrum Baroeg. Wethouder H. Kombrink nodigt het bestuur van Baroeg, de deelgemeente en de Rotterdamse Kunststichting uit om het beheer zodanig op orde te krijgen dat het voortbestaan van Baroeg kan worden gewaarborgd. Dit heeft de wethouder geantwoord op vragen van SP-fractievoorzitter Theo Cornelissen. Hij stelde de vragen omdat hij van mening is dat Baroeg, dat met sluiting wordt bdreigd, van grote waarde is voor de jongerencultuur in Roterdam. Het voortbestaan is volgens hem niet alleen een zaak van de deelgemeente." Ik hoop dat het wat uithaalt. Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Ik hoop het ook voor u ijzeren dame As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
quote: Ik ook! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: We kunnen ons altijd nog in onze hoelarokjes aan de voordeur vastketenen... Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |