|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Haha ja, maakte even een rare beweging en toen zat mijn arm scheef. Ga bijna nooit meer de pit in tegenwoordig, maar had met een maat afgesproken bij Converge weer eens hard uit mijn dak te gaan. Vooral bij Bitter and then Some, waar hij dus uit de kom ging De rest dus maar vanuit de foyer beluisterd... |
|
quote: overtreft?? dude! hm, the gathering in hedon (was dat 2007?) was gaaf en deep purple ook. kan zo even niet meer bedenken maar ik weet zeker dat ik meer leuks heb gezien, best goed jaar geweest. edit: 1488 spelfouten eruit gehaald [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 15-01-2008 17:55] Je moeder. |
|
Ik vergat trouwens nog te vermelden dat ik vorig jaar ook BELPHEGOR in enschede heb gezien !!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: En jij valt over het woord overtreft?!?!?!?!?! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
haha tering, de e hapert hier wel heel erg (nieuw toetsenbord die harder gemept moet worden schijnbaar ) Je moeder. |
|
Shining - Goudvishal Ataraxie - Little Devil Never have so many sacrificed so much for so few |
|
o en inhume op occultfest, goddomme, wat beukte dat Je moeder. |
|
Lugubrum bij WAKING THE DEAD was wel het gaafste wat ik dit jaar op de buhne heb gezien! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |