|
Auteur: |
|
|
Zaterdag 26 januari 2008 Baroness http://www.myspace.com/yourbaroness Kylesa http://www.myspace.com/kylesa Bat Cave 013 VEEMARKTSTRAAT 44 5038 CV TILBURG Zaal Open: 20.00 Aanvang: 20.30 Entree: €8,- (vvk alleen bij Boxoffice) + €0,50 servicekosten Vvk start op 1 december |
|
Baroness is gaaf |
|
Beide bands zijn godverse gaaf, dit wordt een van de vetste concerten van 2008 |
|
15 februari ook in Vera!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
jaja, hier ga ik zeker heen. The Red Album van Baroness was een van de meest aangename cd's dit jaar. ^_^ |
|
quote: Gezellig! |
|
kut man, dan is ook dismember |
|
maar baroness heb ik al eens mogen aanschouwen en dismember nog niet |
|
ik ben siked! ben bij de noordelijke show sowiezo aanwezig! |
|
Nog meer mensen naar Groningen as. vrijdag?? Wordt erg vet denk ik Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
kut is dat morgen alweer .. hmm |
|
Godverdomme dan doe ik geluid in patronaat Ook cool.. maar ik wil baroness zien "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Anders ruil je met de geluidsman in Vera. Misschien had die wel net in Haarlem willen zitten Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hahahaha, ik betwijfel het met zulke bands "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
nou het zal mij benieuwen. Suck my piss |
|
quote: Godver, dit lees ik weer veel te laat. |
|
SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Echt.. OEI OEI OEI Trok het supergoed! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Index / Concerten |