![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Zaterdag 26 januari 2008 Baroness http://www.myspace.com/yourbaroness Kylesa http://www.myspace.com/kylesa Bat Cave 013 VEEMARKTSTRAAT 44 5038 CV TILBURG Zaal Open: 20.00 Aanvang: 20.30 Entree: €8,- (vvk alleen bij Boxoffice) + €0,50 servicekosten Vvk start op 1 december ![]() |
|
Baroness is gaaf ![]() ![]() |
|
Beide bands zijn godverse gaaf, dit wordt een van de vetste concerten van 2008 ![]() ![]() |
|
15 februari ook in Vera!! ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
jaja, hier ga ik zeker heen. The Red Album van Baroness was een van de meest aangename cd's dit jaar. ^_^ ![]() |
|
quote: Gezellig! ![]() ![]() |
|
kut man, dan is ook dismember ![]() |
|
maar baroness heb ik al eens mogen aanschouwen en dismember nog niet ![]() ![]() |
|
ik ben siked! ben bij de noordelijke show sowiezo aanwezig! ![]() |
|
Nog meer mensen naar Groningen as. vrijdag?? Wordt erg vet denk ik ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
kut is dat morgen alweer .. hmm ![]() |
|
Godverdomme dan doe ik geluid in patronaat ![]() Ook cool.. maar ik wil baroness zien ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
quote:Anders ruil je met de geluidsman in Vera. Misschien had die wel net in Haarlem willen zitten ![]() ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hahahaha, ik betwijfel het met zulke bands ![]() ![]() "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
nou het zal mij benieuwen. Suck my piss ![]() |
|
quote: Godver, dit lees ik weer veel te laat. ![]() ![]() |
|
SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED.SIKED. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Echt.. OEI OEI OEI Trok het supergoed! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |