|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 9 maart JC Staddijk, Nijmegen Info: www.staddijk.nl THE MONOLITH DEATHCULT www.myspace.com/themonolithdeathcult NOMINION (Zweden) REMAINS www.myspace.com/metalremains Entree: 7,50 euro Zaal open: 18:00 Aanvang: 18:30 [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 28-02-2008 23:51] |
|
Yeah! Wat gaat dat een enorm gave avond worden! |
|
De entree zal 7,5 euro zijn [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 28-02-2008 17:06] |
|
ik ben 'r bij aanwezig! |
|
|
|
Volgende maand alweer! Echt enorm veel zin in! Laatste date van de minitour! |
|
Houwitser kan wegens omstandigheden helaas niet spelen Vervanger is The Monolith Deathcult. Hoe het op de andere data zit weet ik niet. |
|
Ik denk rond 10 uur ofzo |
|
Okee, dan kan ik altijd nog naar huis, als ik toch besluit niet te crashen. |
|
quote: Mwoah, nu met échte drummer klinkt 't zoals 't altijd had moeten klinken! Heeft niet fout uitgepakt die "comeback"... Maar TMDC is een perfecte vervanger! Volgende week zondag, word zeker een flink feestje! |
|
quote: Misschien toch een keertje concertje van ze meepikken met die nieuwe line-up, maar goed, volgende week eerst maar lekker TMDC en Nominion |
|
Omdat Sjoerd de nachtdienst in moet zal TMDC als 2e spelen. Dat zal zo rond 19:30 |
|
Zondag alweer |
|
Zin in |
|
Den Ensomme Nordens Dronning(Part 1) Deus ex Machina The Deserved Reputation of Cruelty Concrete Sargophagus Wrath of the Ba'ath The White Crematorium Army of the Despised Kindetodeslied I Spew Thee Out Of My Mouth |
|
Handig voor de reviewers onder ons. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Morgen alweer |
|
quote: Vandaag alweer ;-) |
|
Ik stap zo op de trein, tot vanavond allen |
|
Het was erg rustig, dat was jammer. Remains en TMDC vond ik erg vet. Nominion klonk een beetje rommelig en hield m'n aandacht niet al te lang vast. Toch een leuke avond |
|
Jammer inderdaad dat het erg rustig was. 30 man ofzo? Dat mocht voor mij de pret toch niet drukken, Remains hield mijn aandacht geen seconde vast. Op TMDC lekker losgegaan vooraan, de nieuwe nummers zijn echt kicken live. Nominon was echt puur Zweeds, een hele bak haar op het podium, en gewoon lekker beuken. Wel een beetje een 13 in een dozijn band, dus een cd zou ik er nooit van kopen, maar voor zo'n live showtje zeker niet mis (jammer dat er toen noch maar 10 man stonden). TMDC heeft in ieder geval bewezen die nieuwe tracks mooi te brengen live |
|
Verdomme, ik ben die site weer eens kwijt, van die fotograaf gister, metal-iets. Mooie plaatjes staan daar altijd op, weet iemand de link? |
|
quote: metalshots.com mischien? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Ah, dat was hem inderdaad. Ik zie ze vanzelf wel d'r een keer op verschijnen |
|
Was wel aardig daar in Nijmegen! Nominon had er behoorlijk zin in, gingen behoorlijk tekeer, net als de andere data van de minitour. Damn, wat is dat toch een gave band, ik houd wel van die zweedse sound. Lijkt wel of alle zweedse bands gewoon dodelijk gaaf zijn. TMDC heeft me niet echt kunnen boeien, vooral die drum & bass dingen ertussendoor... Misschien weten ze me een andere keer te overtuigen, maar gister niet. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |