|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
zoals ik al zei: best wel gaaf ben nu And the time begins aan het downloaden Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Klinkt goed, ga ik zeker aanschaffen. And time begins heb ik ook en is eigenlijk een vreselijk saaie kut cd, maar van het nieuwe spul wordt Bongobongo erg blij. |
|
Nieuwe shit klinkt behoorlijk tof inderdaad. Oude cd is, zoals gezegd, best saai eigenlijk. Dit type Death Metal is echt mijn ding, helaas is er nog niet heel veel van dit jaar uitgekomen. |
|
Heb zelf Prelude to the Apocalypse op MP3, erg lekker. Youtube eens op Decrepith Birth en je die de drummer aan het werk, en hoe! |
|
Zo, net eerst even de pre-order package besteld, dus geen weg meer terug. 26 euri's voor een cd, t-shirt, poster, sticker en een hoop geduld tot midden februari. |
|
Nieuwe album is na 2 luisterbeurten al helemaal geweldig. Het klinkt echt als een mix van Odious Mortem, Dying Fetus en Beneath the Massacre. 45 minuten lang heeeele hectische technische death metal met ook nog eens zoveel melodie en harmonie. |
|
Wow, goed materiaal dit! Signature |
|
quote: die cd was dan ook niet echt duur In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Klopt Dat maakt 'm dan half zo slecht. |
|
ik heb ...And Time Begins niet bijster goed/slecht wel erg technisch signature |
|
quote: en erg plastic In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ben nu die nieuwe plaat aan het beluisteren. Erg fijne muziek dit zeg. Kon wel eens doorbraak gaan worden voor deze band. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Man, man; wat is die laatste gááf Het debuut was leuk, maar absoluut niet bijzonder. Deze plaat maakte direct vanaf het begin een héél andere indruk, wat een vooruitgang mensen, super [edit] Zelfs de cover is gaaf Zeker weten dat dit nu al één van deathmetalklappers van 2008 is, voor mij in ieder geval! [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-02-2008 20:44] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kan niet wachten, maar zal wel moeten want de pre-order packages worden pas vanaf mid februari verstuurd. |
|
Mijn broertje is helaas/gelukkig (ligt er maar net aan) een download freak en had hem dus al binnen gehaald. Ik kon ook niet wachten dus ik heb hem alvast geprobeerd. Hij gaat zeker weten aangeschaft worden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Vind de cd erg gaaf! |
|
Vandaag nog eens geluisterd, ik vind het een fijne plaat, lekker bruut en gave melodietjes enzo. Dit wordt toch wel een knaller. |
|
Luister naar die afwijkende snaredrum op 3:08 en 3:12 in The Living Doorway. Volgens mij is er flink CTRL + C en CTRL + V gedaan met sommige partijen. |
|
logisch toch, je gaattoch niet al die blastbeats indrummen, hop knippen en plakken met die handel! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote:geinig signature |
|
Zojuist de nieuwe Decrepit Birth besteld. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
'Pre order package' eindelijk binnen Hoewel ze het beter 'post arrival package' kunnen noemen naar mijn bescheiden mening |
|
als ik m zaterdag zie zal ik m ook effe aanschaffelen... @bongobongo... vergeet je zaterdag mn kadootje niet In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
idd een vet plaatje, zal ik binnenkort ook in mijn bezit hebben |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |