|
Auteur: |
|
|
Beetje ver, en behalve At the Gates enkel kut bands. Fuck the world and fuck you |
|
quote:carcass!!!!!!!!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:nah, die hebben allang afgedaan voor mij. Fuck the world and fuck you |
|
quote:mm ben toch wel benieuwd! heb ze nog nooit gezien... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:je mist er niks aan en nu zijn het een paar oude schele zakken die nog een leuke euro willen bijverdienen voor hun pensioen. Fuck the world and fuck you |
|
quote:achja....wil ze toch gezien hebben... er zijn zo veel ouwe schele zakken die tegenwoordig hun bandjes weer bij elkaar rapen en k moet zeggen dat dat zeker niet altijd tegen valt wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:ja, leuk altijd, soms zie je een compleet museum op t podium, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: obituary bijvoorbeeld Je moeder. |
|
quote:die zijn niet oud die zijn zoals wim, klassiek. Fuck the world and fuck you |
|
same shit Je moeder. |
|
quote:wat kost het dan? |
|
quote:meer dan tweehonderd euro... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
jeetje... en dan heb je alleen nog maar een kaartje. dan ben je er nog niet eens. |
|
quote:ja komen volgens mij ook nog een hele hoop andere kosten bij...belachelijk wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Tussen 182€ en 214€, best heel duur Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Tering dat is dus een festival voor de Metal elite! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Het is inderdaad niet goedkoop. Ik ben er een aantal jaren geleden geweest, het was wel een van de best georganiseerde festivals die ik ooit heb bezocht. Bands krijgen voldoende speeltijd, het is echt een megagroot terrein waar het festival gehouden wordt. Voldoende eten en drinken (als snappen die Scandinaviers niet goed dat bier koud moet zijn, die gasten zuipen alles waar maar alcohol in zit, ongeacht de temperatuur), headliners die 2 uur spelen, etc etc. Ondanks de prijs wel de moeite waard, combineer het met een vakantie in Scandinavie bijvoorbeeld, want dat is ook meer dan de moeite waard. Rene |
|
Scandinavie is gewoon duur...betaalde eergisteren gewoon 6 euro voor een biertje maar het is wel een heerschland! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Holy shit!! Wie ontvoert mij die kant uit? |
|
quote: Välkommen till Sverige: Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote:gaaf. Doe mij ook zo'n shirt! Voor de zekerheid start ik dan alvast maar mijn 'help liesbeth de festivals op' in zamelingsactie. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ja, Scandinavië is een land, he? :') |
|
quote:wel halve liters! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Haha, heersende shit. |
Index / Concerten |