|
Auteur: |
|
|
hmmm....lijkt me lastig te vinden, maar ik zal wel ff een poging wagen volgend weekend. |
|
Als je de docter weet te vinden vind je the cave ook wel, zit in het zelfde rijtje. Gewoon naar de uithangbordjes kijken, een groen grolschding met daaronder the cave, kan niet missen. hangt wel een poster met metalcafe in de kelder voor het raam. Life doesn't get much better than this! |
|
Ga je ook wel eens naar het gekraakte Golden Wonder fabriek? die lui hebben een cafe op gericht daaro. En er wordt wel eens metal gespeelt. |
|
Neh, als ik al uitging in Zwolle dan was het de Docter of het Bluescafe. Life doesn't get much better than this! |
|
voorbij het vliegend paard??? of bedoel je die dwars straat op het eind? defende nos in proelio |
|
quote:Volgens mij zit er achter het vliegende paard wel iets van een cave... |
|
Tis echt zuper simpel, gewoon laatste cafe in het rijtje van de Docter. Ding heet the cave. Life doesn't get much better than this! |
|
up! (ze hebben er ook grolsch beugels! ) Life doesn't get much better than this! |
|
hmmm ik ben erg benieuwd. Moet er maar een x heen. hmm zal volgende week donderdag avond misschien wel worden. He h-k : wie is de eigenaar? Wat voor muziek draaien ze er? Mag je je eigen muziek meenemen? Schenken ze ook sterke drank? Hebben ze ook hertog van de tap? Hebben ze nog tappers nodig? Ik heb gister middag nog willen kijken maar ben het vergeten. stom. Zal het dan toch eindelijk zover zijn dat ik een keer naar een LEUK cafe uit kan in Zwolle. Laten we het hopen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Haha, ik las "Hebben ze nog tapdancers nodig?". |
|
He daar moeten we dan maar eens heen. Of niet LOD. We`re not dead we`ve never lived |
|
tuurlijk spirit defende nos in proelio |
|
"uhmmm ik ben erg benieuwd. Moet er maar een x heen. hmm zal volgende week donderdag avond misschien wel worden. He h-k : wie is de eigenaar?" Uhh.. de persoon die ook het cafe erboven beheert, dit zit er puur om winst te maken heb ik het id. "Wat voor muziek draaien ze er?: Van alles, van Iced Earth tot Bolt Thrower en toen ik er om vroeg werd nog het nummer erna Angel of Death gedraait "Mag je je eigen muziek meenemen?" Vast wel, degene achter de computer die de muziek draait (heel erg professioneel is het niet) is gewoon aan te spreken en leek me wel een aardige gast) "Schenken ze ook sterke drank?" Ik heb de hele avond aan de fleskes HJ gezeten, zou het niet weten eigenlijk.. ze hebben er iig wel rode en zwarte vodka, meer weet ik niet. "Hebben ze ook hertog van de tap?" Volgens mij alleen op fles. "Hebben ze nog tappers nodig?" Zou het niet weten, maar het is alleen vrijdag en zaterdags geopend meende ik te lezen en erg groot is het niet, dus vrees van niet. (maar ik ken de eigenaar en tapster allemaal ook niet, dus dat zou je ze moeten vragen) "Ik heb gister middag nog willen kijken maar ben het vergeten. stom. Zal het dan toch eindelijk zover zijn dat ik een keer naar een LEUK cafe uit kan in Zwolle. Laten we het hopen." Ik heb me er erg vermaakt, iets wat me in de docter nog zelden gelukt is. Life doesn't get much better than this! |
|
onzin --> algemeen |
|
Aja.. ik wist al niet waar ik het moest plaatsen. Life doesn't get much better than this! |
|
En wie gaan er morgenavond? Life doesn't get much better than this! |
|
Jij, valk en ik nie olé |
|
Valk komt hier nooit, mutsje Enne, laatste waarschuwing.. allemaal heengaan!! (ik ga ook, dus indien je mij niet wil zien geldt het natuurlijk niet) Life doesn't get much better than this! |
|
hmmm misschien ga ik volgend weekend wel, wie gaat er mee? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Wie weet ik wel (als het budget en de zin het toelaten enzow) Ikke weg nu trouwes erheen, ajoo. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Hmm, wie weet dat ik er dan ook eens binnen moet vallen. Is zo te horen iig beter dan de stairway in A'Doorn! |
|
ehh.. volgende week kan ik toch niet, want ik moet dan optreden stom hoe kon ik dat nu toch vergeten?! nah ja die week daarna dan maar. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik zag afgelopen zaterdag dat het Blues cafeetje wel beter bier heeft gekregen... Hertog Jan |
|
kwas vanmiddag nog in zwolle, open dag op windesheim. komend schooljaar wederom in zwolle studeren waarschijnlijk. dus tot dan Je moeder. |
|
Ik gaat samen met valorian, huisgenoot, chatgenoot volgend weekend de nieuwe bar bezoeken. Zijn er dan nog zm'er van plan te gaan? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Index / Algemeen |