|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Gaaf! Toevallig ook nog ergens anders in Nederland? |
|
quote:Dat feestje in 013 toch? |
|
quote: Niet dat ik weet. Het zou ook niet heel logisch zijn; dit is op 16 maart en Pagan Fest in 013 is pas 3 april. |
|
quote:En tours duren gemiddeld 3 weken [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 27-11-2007 0:43] |
|
Dan moeten ze toevallig hun tour beginnen en eindigen in Nederland. Niet dat ik het erg zou vinden btw. |
|
Volgens mij spelen ze niet in 013, dat zijn Ensiferum, Korpiklaani, Eluveitie, Tyr en Moonsorrow ofzo. Maar dit is wel gaaf, en lekker dichtbij, dus ben er zoiezo bij! |
|
quote: Nee. Zie post boven deze. [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 27-11-2007 10:33] |
|
quote: Maar 013 heeft gezegd dat er nog een band bij komt. Dan hoop ik eigenlijk meer op Svartsot. |
|
Volgens mij is dat gewoon een Nederlandse band ofzo, heb gelezen dat bands zich aan kunnen melden om te openen. Het is doordeweeks dus dan zal het wel heel vroeg beginnen en vast nog heel rustig zijn tijdens zo´n opener |
|
quote:Volgens de site is dat wel de bedoeling ja, een lokale supportband erbij. Hoe dan ook, aanwezig in Doornroosje |
|
quote: Gokje: Thronar of Heidevolk. Ontopic: in afwachting van een NL-datum dichter in de buurt. |
|
quote: andere datum is Patronaat - Haarlem, de dag ervoor. |
|
Heidevolk is bevestigd. en nog meer |
|
quote: |
|
Ik zal er zijn. dus |
|
zijn volgens mij geen andere data gepland, alleen haarlem en nijmegen en daar blijft het ook bij..roteind vanuit enske maar moet maar |
|
twee shows idd. |
|
quote:Nijmegen is iets meer dan anderhalf uur met de trein. |
|
quote: Half uurtje hier vandaan. dus |
|
Turisas! Leuk! Ik ben van de partij! Heb ze moeten missen op afgelopen Wacken dus wil ze nu wel graag zien.... |
|
Hier gaan we zeker bij zijn!! Brand Urtyp, het Ultieme Pilsener bier |
|
|
|
Ik wil zo graag heen, Turisas is zo gaaf! Maar het is weer zo ver weg.. zijn er toevallig mensen uit de buurt van Veendam die heen gaan? [Dit bericht is gewijzigd door Eamane op 04-01-2008 19:44] |
|
Halfuurtje treinen, en ik ben in Nijmegen, aanwezig dus |
|
Kwartiertje bus en 5 minuten lopen en ik ben bij Roosje |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |