|
Auteur: |
|
|
THE Shining? Whahaha, prutsers. |
|
quote: nou, t is wel in een stief uurke aangepast You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
blijven die klootzakken/geldwolven touren? als dat zo doorgaat blijft er niks van kvarforth (zanger) over, als hij zichzelf constant in plakken zit te snijden tijdens optredems, dan hebben we straks alleen nog maar hapklare stukjes kvarforth |
|
quote: Dan zijn het ineens geldwolven, als ze nooit zouden touren dan was het ook niet goed geweest. Je bent trouwens niet verplicht om erheen te gaan dus dan blijf je toch lekker thuis? |
|
En jij denkt dat touren die bandleden zelf voor opbrengt? Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote:Dat doet hij de laatste shows al lang niet meer. Aleen wat knoeien en prutsen met bloed uit een fles... |
|
quote: achja, het kan ook niet altijd feest zijn he :') quote: jawel |
|
quote: 10 december maar weer even de boel opruien dus, hehehe. |
|
Ik hoop dat het net zo goed wordt als in Arnhem laatst (april?). |
|
Juli was dat. |
|
Morgen! |
|
quote:Niet nodig! Ze hebben het bloed deze tour ook thuisgelaten. Die gast van Ondskapt zei dat hij ook niet zoveel zin had in Watain praktijken. |
|
Ga je maandag toevallig nog, Regeer? Mijn vervoer heeft afgezegd, zou toch jammer zijn dat ik de boys mis loop. |
|
Koeienbloed! |
|
quote:Nope... Dat wordt niets... Ben zaterdag al geweest en moet gewoon weer werken de dag erna. Dus 4 uur in mijn nest heb ik er dan niet voor over. |
Index / Concerten |