|
Auteur: |
|
|
Dinsdag 25 maart (enigste NL show ) Rotten Sound (sw) Victims (sw) The Ocean (Ger) Trap Them (usa) De Bosuil weert aanvang: nnb entree: nnb |
|
Rotten Sound heerscht! Met die andere bands ben ik niet bekend |
|
Rotten sound komt uit finland niet uit zweden. |
|
Enigste? Werkelijk enig! Dus. Wel leuk, maar vooral ver. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Trap Them is bij deze van harte aanbevolen! liefhebbers van Entombed-achtige vieze hardcore weten waar ze heen moeten |
|
Ach het is om de hoek dus waarom niet. |
|
quote: +1. Eens zien of ik er een reisje van 372km voor over heb. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Rotten Sound en The Ocean Vette shit !! |
|
klinkt goed, ik denk dat ik hier wel bij ben! |
|
quote: Eigenlijk ben ik aan de beurt om te rijden, maar naar Weert trek ik niet. Mij niet gezien. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Psssst! Daar hebben ze een trein O wacht, in Staphorst niet natuurlijk |
|
Geen station nee. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Als dit de enigste show is, dan denk ik dat ik erbij ben. Hopelijk komen ze nog ergens dichter in de buurt in Duitsland. Nieuw nummer op hun myspace klinkt in ieder geval al weer vet! |
|
Het hele albums is vet. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Daar was ik ook niet bang voor Nog even wachten tot hij bij de platenboer ligt. [Dit bericht is gewijzigd door Buried_Alive op 03-12-2007 19:04] |
|
hier ga ik heel erg bij zijn |
|
yooow, ik ben er ook vanavond. wordt wel erg ruig! |
|
Helaas, te ver down in the deep South... Wordt ongetwijfeld tof! Had Rotten Sound graag een keer weer gezien. |
Index / Concerten |