|
Auteur: |
|
|
It’s gonna be a Dark X-Mas met de traditionele kersteditie van de Metalnight. Next Waste Dimension bewijst dat techno en deathmetal een perfecte combinatie is. Spoil Engine (Be) kwam met zijn melodieuze trashmetal al op menig festival terecht. Portall heeft al vele prijzen gewonnen met hun heavy trashmetal. Met Endymaeria is er voor de afwisseling dark metal, die goed past bij de melodische death thrashmetal van Mirdyn Aanvang 21:00 uur, kosten 7,50 Gigant Apeldoorn Nieuwstraat 377 www.gigant.nl Capslock letters geedit Plaatjes post je door er eerst te zetten [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 02-12-2007 12:23] |
|
Arrghhhhhhhhh! Moet ik nu kiezen uit 3 concerten die avond. |
|
Tnx haha k was nog beetje aan t kloten |
|
Je kunt beter je subtitle naar je signature verplaatsen, dat verneukt de layout niet zo. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 02-12-2007 12:23] |
|
Jaa, done, wie spelen er nog meer 21 Dec dan? |
|
21 Vengeance, Roadkill Purmerend (Pop- en Cultuurpodium P3) 21 Gob Squad Tilburg (Little Devil) 21 a Nightmare before Christmas: ENDYMAERIA, Anderen Apeldoorn (Podium Gigant) 21 After Forever, A New Dawn Rotterdam (Waterfront) 21 Pro-Pain+Demia: Pro-Pain, Demia Leiden (LV Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Waking the dead in Goudvishal, Arnhem Negura Bunget in Vera, Groningen A Dark Xmas in Gigant, Apeldoorn Deze drie dus |
|
quote: A nightmare before christmas in de Gigant...? Lees dit bericht eens haha |
|
Nog meer mensen |
|
quote:21 Detonation, Cypher Eindhoven (Dynamo) |
|
[zeikerd]tHrash[/zeikerd] Je moeder. |
|
quote:Maar in de laatste regel van het lange verhaaltje staat het dan wel weer goed |
|
Maakt niet uit hoe het gespeld wordt... Een kutlineup is het toch wel. ik sla over dit jaar... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hmm ben elk jaar bij dat kerstgedoetje in de Gigant dus ik zal er nu ook wel weer zijn denk k |
|
NWD met vj trouwens, as usual |
|
quote: +1 bitchslap + elite komen hier buurten dan Je moeder. |
|
quote:Nou... NWD, Spoil Engine en Portall op 1 avond vind ik toch niet verkeerd |
|
Portall...dat wordt dé band van 2008/2009. Zekers te weten! |
|
helaas heeft Spoil Engine gecancelled.... Een vervanger wordt gezocht.... |
|
quote: |
|
quote:Dat is je goed recht. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Het wordt al een beetje donker... |
|
|
|
ach t was nog best gezellig http://www.metalshots.com/2007-12-21_Dark_X-mas_Apeldoorn/slides/DarkX-mas_0052.html [Dit bericht is gewijzigd door Jacow op 22-12-2007 16:39] |
Index / Concerten |