![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehe jou spreken we volgende week vrijdag wel dan... Ik heb hier Premiere 6 & 7.0 Pro liggen... Als je interesse hebt. ![]() |
|
quote: hoe de neuk kom je aan een mpg'je van zon grootte ![]() http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! ![]() |
|
quote: Ik heb wel interessen in 7.0 Pro, heb gisteren de trialversie geinstalleerd.. heb je toevallig een werkende serial? ![]() |
|
ik weet niet of het in dit topic hoort ik kan sommige .avi bestanden niet afspelen in winamp wmp en quicktime, ik heb dan alleen geluid maar geen beeld en ik kan ook niet scrollen ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Codec installeren... Zenial ![]() |
|
quote: Dewelke? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
ik wist niet wat een codec was, maar ik heb iets geinstalleerd en het werkt ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Hier ben ik dus ook mee bezig, mbv pinnacle studio plus. Maar het geluid loopt niet synchroon met het beeld. Iemand een idee? “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
paar frames vooraan het beeld of het geluid verwijderen ![]() |
|
Ja, ok, dat kan natuurlijk. Maar maak ik niet gewoon een instellingsfout? Ik moet een videoband of 20 er doorheen jassen en het moet gewoon goed kunnen, lijkt me. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
![]() |
|
Thanx, ik zal eens loeren. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
geen idee of je er wat aan hebt, het kan meerdere oorzaken hebben... ![]() |
|
Ik kijk wel. Als het echt niet lukt via de pc, dan kan ik altijd nog de videobanden opnemen op m'n harddisc recorder. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |