|
Auteur: |
|
|
Ik kende deze band nog helemaal niet, maar vorige week werd ik compleet door ze weggeblazen in Waterfront toen ze daar stonden met Intronaut en The Ocean. Doet me aan techy freaky death denken als The Red Chord, Despised Icon, maar ook aan de grooves van Ion Dissonance, de idiote melodieën van Psyopus, er zitten freaky jazzy stukken in, $^%$#% harde moshes, kortom, erg fijne band! http://www.myspace.com/warfromaharlotsmouth Meer mensen die band kunnen waarderen? |
|
Gave band inderdaad! |
|
Nog met z'n 3en op staan moshen in Hengelo, wat een schande dat het er maar 3 waren. |
|
Was in Hengelo inderdaad best wel vett. |
|
quote: trek dan ook een broek aan! signature |
|
quote:lol, heel consequent gecodeerd [edit]en de muziek klinkt goed ja, lekker freaky. Maar ben het momenteel alleen een beetje zat, alles in dat straatje al es gehoord enzo [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-07-2008 19:20] |
|
Het nieuwe album 'In Shoals' is gelekt! Ik ben zeer benieuwd . Tracklist: 1. They Come In Shoals 2. No High Five For A C.oward 3. Briefing Security Werewolves On Red Alert 4. Crooks At Your Door 5. Justice From Lips Of The Highest 6. Copyriot 7. The Certain Nothing 8. Appropriate Tools Required To Intercept And Obstruct Errorism 9. What Happens In The District... [Paper Agents] 10. ...Stays In The District [I´m The Black Sheep Of Her Country] 11. Scully |
Index / Heavy Metal |