|
Auteur: |
|
|
een vriendin wil een rockcafe in den haag beginnen en heeft voor haar ondernemingsplan een enquete gemaakt om te kijken hoeveel vraag ernaar is ------------------------- Dudes! Dus wil je een brute kroeg in centrum Den Haag waar rock en metal gedraaid wordt, bands optreden en vette feesten worden gegeven: vul deze enquête in!!!!! Stuur door aan iedereen die je kent en van harde muziek houdt, waar dan ook in Nederland! ROCK ON!!!!! Mzzl Nikita -------------------------- Hey harde-muziekliefhebber! Ik ben van plan om een Rockcafé te openen in Den Haag. Daarvoor moet ik eerst marktonderzoek doen. In plaats van statistieken als absolute waarheid aan te nemen, vraag ik het liever de mensen zelf. Dus als je ff de tijd wil nemen, help je mij met het realiseren van een bruut Rockcafé in Den Haag! Waar woon je? - Den Haag - Voorburg / Rijswijk / Leidschendam - Elders:_________________________________ Geslacht: - man - vrouw Hoe zou je je stijl omschrijven? - Hardrocker - Metalhead - Punk - Gothic - Anders:________________________________ Hoe vaak ga je uit? - Elke maand - Elke week - Meerdere keren per week -Anders:_______________________________________________________________________ Waar ga je dan heen? - Rockcafé - Bruin café - Concert - Disco - Anders:_______________________________________________________________________ Ga je regelmatig uit in Den Haag? - Ja, namelijk (aantal keer):_________________ - Nee Heb je behoefte aan een Rockcafé in Den Haag? - Ja! - Nee, want:______________________________ _______________________________________ Als er een kikkûh Rockcafé was in Den Haag met regelmatig bands en feesten, hoe vaak zou je er dan komen? - Elke maand - Elke week - Meedere keren per week - Anders:________________________________ Wat zijn jouw top 3 eisen aan een (Rock)café? 1. _____________________________________________________________________ 2. _____________________________________________________________________ 3. _____________________________________________________________________ Heb je nog andere opmerkingen, wensen of je op de hoogte gehouden worden via een mailing? Vul hier onder in! Super-mega-vet-bedankt voor het invullen! Mail hem naar: althotas_storm@hotmail.com, Ik hoop je binnenkort te kunnen verwelkomen in mijn Rockcafé! Mzzl, Nikita [Dit bericht is gewijzigd door valkyrian op 05-12-2007 11:31] |
|
:') |
|
Haha, mooie vraag dit. Ga je regelmatig uit in Den Haag? - Ja, namelijk (aantal keer):_________________ - Nee Ik ga regelmatig uit in Den Haag, namelijk 10 keer. :') |
|
hehe, sowieso raar om eerst je doel te stellen en dan pas gaan kijken of er vraag is. wat wil ze dan bereiken met deze enquete? Je moeder. |
|
Waar woon je? - Den Haag - Voorburg / Rijswijk / Leidschendam - Elders: Zwolle Geslacht: - man << - vrouw Hoe zou je je stijl omschrijven? - Hardrocker - Metalhead << - Punk - Gothic - Anders:________________________________ Hoe vaak ga je uit? - Elke maand << - Elke week - Meerdere keren per week -Anders:____________________________ Waar ga je dan heen? - Rockcafé - Bruin café << - Concert << - Disco - Anders:______________________________ Ga je regelmatig uit in Den Haag? - Ja, namelijk (aantal keer):_________________ - Nee << Heb je behoefte aan een Rockcafé in Den Haag? - Ja! << Mocht ik ooit komen daar. - Nee, want:______________________________ Als er een kikkûh Rockcafé was in Den Haag met regelmatig bands en feesten, hoe vaak zou je er dan komen? - Elke maand << - Elke week - Meedere keren per week - Anders:________________________________ Wat zijn jouw top 3 eisen aan een (Rock)café? 1. Diverse soorten bier 2. Diverse soorten metal. Niet alleen maar Korn en/of Metallica en zeker geen Manowar 3. Fatsoenlijke wc en garderobe. Geen plakbar en lauw bier. [Goede voorbeeld]Mijn goede daad weer gedaan.[/Goede voorbeeld] [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-12-2007 19:23] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Beetje jammer weer van de suffe reacties hier... Fuck the world and fuck you |
|
Super-mega-vette reacties? |
|
Ik hoor iedereen altijd klagen dat er te weinig rock / metal kroegen zijn. Lijkt me dat je dit beter kan steunen dan zo gemakkelijk afzeiken. |
|
wat raj zegt... Fuck the world and fuck you |
|
idd, beetje hart voor muziek, en mensen die ervoor willen zorgen dat er hier meer ruimte voor is, is dat nou zo moeilijk. als jullie geen rockcafe's wilen en enkel op de bank je cdtje willen luisteren, reageer dan niet, beetje jammer |
|
Ik denk dat geen metalliefhebber bezwaar gaat maken tegen een rockcafe in Den Haag, maar om nu te roepen van invullen of anders ga je maar cdtjes luisteren op de bank.. sjah.. beetje jammer. Leuk initiatief wel verder. |
|
Denk eerder dat het de vraag is wat je wilt toevoegen aan de paap, confusion, paard cafe, etc. En dan heb ik het alleen nog over het directe centrum. Aan een 'rock cafe' is nu niet bepaald een gebrek... Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Waar woon je? - Den Haag - Voorburg / Rijswijk / Leidschendam - Elders:_Delft Geslacht: - man <-- - vrouw Hoe zou je je stijl omschrijven? - Hardrocker <-- - Metalhead - Punk - Gothic - Anders:________________________________ Hoe vaak ga je uit? - Elke maand - Elke week <-- - Meerdere keren per week -Anders:_______________________________________________________________________ Waar ga je dan heen? - Rockcafé <-- - Bruin café - Concert - Disco - Anders:_______________________________________________________________________ Ga je regelmatig uit in Den Haag? - Ja, namelijk (aantal keer):_________________ - Nee <-- Heb je behoefte aan een Rockcafé in Den Haag? - Ja! <-- - Nee, want:______________________________ _______________________________________ Als er een kikkûh Rockcafé was in Den Haag met regelmatig bands en feesten, hoe vaak zou je er dan komen? - Elke maand <-- - Elke week - Meedere keren per week - Anders:________________________________ Wat zijn jouw top 3 eisen aan een (Rock)café? 1. Veel optredens van Lokale bandjes The trend is dead. |
|
quote: ja leuk. maar een kroeg is keiharde business, geen hobby. dit is simpelweg achterlijk en heeft zo geen kans van slagen, heb ik nu al het vermoeden... is er al een concurrentie analyse gemaakt trouwens? als er al zoveel vergelijkbare kroegen zijn, ben ik benieuwd waar je je onderscheidende eigenschappen wil leggen en dan nog: hoe je de mensen uit hun vaste kroegen wil weg krijgen. het is geen winkelen, mensen komen niet zomaar als er betere muziek en goedkoper bier is. neemt niet weg dat ik het idee verder wel steun Je moeder. |
|
hier mag een slotje op, jullie hebben gelijk gekregen, het loopt op niks uit. sorrie voor de moeite van het invullen dus slotje |
|
:') toch hopelijk voor haar wel gestopt voor ze er geld in heeft gestopt? [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-10-2008 15:40] Je moeder. |
|
|
|
Als er een leuke band zou optreden zou ik wel komen kijken, als ik dan toch in de Haag ben. Waar ik overigens wel regelmatig kom. Nu is er in Den Haag helemaal niets. Althans niet in de binnenstad. Vind het Paard nou niet echt een goed alternatief. |
Index / Algemeen |