|
Auteur: |
|
|
yeehaa eindelijk Goatwhore (als het niet gacancelled word) positief blijven denken baardje www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik zie nu trouwens net het op 24 maart 2de Paashaas is. Zou er dan toch weer een soort No Mercy komen? |
|
Nee, die komt er niet Aanwezig in 013 Tijdschema: Immolation 18.45 - 20.00 Melechesh 17.40 - 18.20 Goatwhore 16.50 - 17.20 Sickening Horror 16.00 - 16.30 [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 10-03-2008 12:53] |
|
Aankomende maandag maar weer eens volop genieten van Melechesh. |
|
Was leuk! Sickening Horror gemist, Goatwhore helemaal gezien (niet mijn ding), Melechesh helaas maar twee nummers van meegekregen (en die waren vet) en Immolation was, ondanks de m.i. matige setlist, weer VET! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
|
|
hehehe... Je moeder. |
|
quote: icanhascheezeburger.com? |
|
"don en aad zijn weer terug!" Je moeder. |
|
quote: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: 27 maart copenhagen?, morgen staan ze in sneek... |
|
Omdat ik zelf wat te wild gefeest had dit afgelopen weekend kwam ik pas binnen toen Melechesh net begon en eigenlijk vond ik het ook wel prima zo. Langer had ik het toch niet getrokken vandaag. Melechesh begon naar mijn mening wat stroefjes, maar bij elk nummer verbeterde dat en als hoogtepunt kregen we dan nog het swingende openingsnummer van de laatste cd. Bij Immolation kwam er op veel momenten nogal wat brei uit de speakers, maar het lijkt me voor een geluidsman ook een zeer moeilijke opgave omdat helemaal te voorkomen. Ze schrijven dan ook nogal chaotische partijen. Ben zelf ook niet heel erg bekend met hun materiaal dus daar zal het vast en zeker ook aan liggen. Desondanks was het een erg gaaf optreden, de zaal ging nog behoorlijk los ook (en dat voor een maandag) en Immolation gaf zich voor de volle 100%. Het was een mooie invulling van een saaie paasmaandag. don't mistake lack of talent for genius |
|
Het was idd een leuk middagje, wel iets later thuis dan verwacht wat weer resulteerde in een brakke dinsdag... En wat ben ik weer charmant op de foto gezet... "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
Index / Concerten |