|
Auteur: |
|
|
Voor die 125 hoero ben ik nog niet echt onder de indruk van de bevestigde bands. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wanneer is dit festival eigenlijk EDIT: 6 tm 8 juni dus [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 08-12-2007 13:54] |
|
Dit was dus echt een festival waar ik een keer en nooit meer tegen zeg. - Pils voor €2,80 , en daarover ook nog iedere keer €1 pfand moeten betalen - Duitsers en Die Toten Hösen - Veel te massaal - Te weinig boeiende bands - Rage Against the machine bekijken vanaf een scherm + Cavalera Conspiracy + Cavalera Conspiracy die Arise speelde + Metallica + Motörhead + Eagels of Death Metal beluisteren vanaf het gras + Kippenpootjes met aardappelen + Het weer gisteren |
|
Waren daar nou die gewonden door bliskeminslag gevallen? |
|
quote: Zover ik weet niet. Kan best zijn dat dit gisteravond gebeurd is, want toen wij vertrokken(rond 20.00) begon het wel stevig te onweren. |
|
quote: Ride The Lightning |
|
wij zijn er ook geweest! beste bands/ optredens: METALLICA MOTORHEAD CAVALERA CONSPIRACY THE PRODIGY DANKO JONES [Dit bericht is gewijzigd door mokka op 09-06-2008 19:02] |
|
quote:krijg je dan wel een halve liter of zo? |
|
quote: Was dat maar, vergelijk het maar met een standaard festivalbekertje dat van hard plastic gemaakt is. |
Index / Concerten |