|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Thus Defiled - Black Magic Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Alice Cooper - Halo of Flies Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Kerol. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wel goed. NP: Carcass - I Told You So (Corporate Rock Really Does Suck) Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
|
|
quote:NP: hatebreed.Septic Death gecheckt btw.erg gaaf ! Fuck the world and fuck you |
|
Da's zeker gaaf. Integrity heeft ook eens een paar nummers van hun gecovered. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Integrity speelt trouwens in maart ergens in belgie met 25talife en met knuckledust.als je kan ga mee man ! raymond en ik gaan erheen iig. NP : Hatebreed Fuck the world and fuck you |
|
Daar wik ik wel heen, ja. NP: Carnivore - Angry Neurotic Catholics Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Np The Alliance hebbie weer inet thuis ? anders keer afspreken via msn.moet zo weg, hehe. Fuck the world and fuck you |
|
Binnenkort heb ik wel weer vast internet, ik ga volgende week verhuizen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Top gast ! hou me effe op de hoogte dan.spreek je later!!! Fuck the world and fuck you |
|
Goed. NP: Soman - Sound Pressure Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
The Black Dahlia Murder - Miasma |
|
Spawn Of Possession - Scorched ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
gorerotted Je moeder. |
|
Venetian Snares - Aanguish |
|
Darkthrone - The Cult Of Goliath |
|
Marduk - Lifes Emblem "Why me, why now? It cannot be my time!" [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-12-2007 19:14] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:Everything that falls to the ground is mine. Volgens mij lichtelijk geinspireerd op Bergman's 'Zevende zegel'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat mij op een idee bracht. Np: Plaag Engel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |