|
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze Taiwanse band? Heb ze gisteren gezien in het voorprogramma van Ensiferum. Best wel te pruimen hoor, en een apart geluid toch wel! Plus een wel heel sexy bassiste, rrrauw www.myspace.com/chthonictw |
|
Ik heb ze donderdag gezien en meteen een cd van gekocht. Dikke heersch |
|
Inderdaad; wat wás dat in vredesnaam voor ding? |
|
quote: Geen flauw idee, maar het zag er wel aardig uit hehe... spelfout weggehaald... |
|
Chthonic - Freddy vs. Jason EP, TRA 2003 [add review] 1. Satan's Horns 05:40 2. Satan's Horns [IDM Remix] 03:16 3. Satan's Horns [Karaoke] 05:59 wtf??? signature |
|
Moet er ook dringend een cd van hebben! Het enige minpuntje naar mijn mening was, toen de zanger het publiek aansprak het wat fake overkwam. Maar dat is ook alles dan! Wist niet dat ze in het verre oosten goede metal hadden. |
|
Vanmiddag even wat liedjes geprobeerd via YouTube en het beviel me best. Binnenkort maar eens hun nieuwe plaat Takasago Army aanschaffen. |
|
Gisteren toevallig ontdekt (nee niet via Doris Yeaaaahh ). Lekkere band, doet wat denken aan de oudere Cradle (vooral door de zangert) maar dan wel lekker. Bazzio Attacks!!! |
Index / Heavy Metal |