IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Chthonic
Windir
Usericon van Windir
Posted 08-12-2007 17:43 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Iemand bekend met deze Taiwanse band? Heb ze gisteren gezien in het voorprogramma van Ensiferum.
Best wel te pruimen hoor, en een apart geluid toch wel! Plus een wel heel sexy bassiste, rrrauw

www.myspace.com/chthonictw

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-12-2007 17:44 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik heb ze donderdag gezien en meteen een cd van gekocht. Dikke heersch

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-12-2007 18:13 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik was tot en met donderdag ook niet bekend met dit gezelschap, maar ook mij wisten ze best te overtuigen. Een Foe Yong Hai uitvoering van Dani Filth als aanvoerder en een lekker aparte uitstraling. Jammer dat dat exotische instrument niet zo goed uit de verf kwam. Een zeer positieve verrassing.

spelfout weggehaald...

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 08-12-2007 18:15 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Inderdaad; wat wás dat in vredesnaam voor ding?

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-12-2007 18:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 8 december 2007 18:15 schreef Skyggesang het volgende:
Inderdaad; wat wás dat in vredesnaam voor ding?

Geen flauw idee, maar het zag er wel aardig uit hehe...

spelfout weggehaald...

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-12-2007 18:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Chthonic - Freddy vs. Jason

EP, TRA
2003 [add review]

1. Satan's Horns 05:40
2. Satan's Horns [IDM Remix] 03:16
3. Satan's Horns [Karaoke] 05:59

wtf???

signature

Windir
Usericon van Windir
Posted 09-12-2007 9:56 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

Moet er ook dringend een cd van hebben! Het enige minpuntje naar mijn mening was, toen de zanger het publiek aansprak het wat fake overkwam. Maar dat is ook alles dan! Wist niet dat ze in het verre oosten goede metal hadden.

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 14-08-2011 19:02 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vanmiddag even wat liedjes geprobeerd via YouTube en het beviel me best. Binnenkort maar eens hun nieuwe plaat Takasago Army aanschaffen.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 25-05-2013 13:22 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Gisteren toevallig ontdekt (nee niet via Doris Yeaaaahh ). Lekkere band, doet wat denken aan de oudere Cradle (vooral door de zangert) maar dan wel lekker.

Bazzio Attacks!!!

Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com