|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi! Toen ik op google metal forum intoetste kwam ik al heel rap op deze site! Deze topic dus even ter introductie van mij en mijn bandje Ik ben namelijk benieuwd wat er gevonden wordt van de soort muziek de we maken. Puristische metal is het absoluut niet, maar ik denk dat er genoeg invloeden van inzitten www.myspace.com/childrenof9 |
|
Is niet mijn smaak, maar klinkt niet onaardig. Het mist een beetje tempo. Luister eens naar FRONT242 voor inspiratie. Searching for the sacred two headed worm, Who crawls down my soul http://www.myspace.com/coroner_coverband http://www.youtube.com/user/Stillplaying |
|
Beetje cybergothic achtig! Goed te doen hoor! Het is de lichtinval ;') |
|
Children of Bodom meets Tech9 ? Bruce Banner |
|
quote: Interesante mix, klinkt prima kwaliteit > kwantiteit |
|
quote:tech9 is geen metal, flapdrol. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hij hoeft je nu toch geen uitleg te geven he? |
|
quote:je bent vermoeiend.en niet op een leuke manier. Fuck the world and fuck you |
|
Kinders... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Oh, wat naar zeg. Bandje klinkt overigens best aardig. Niet echt origineel maar dat hoeft ook niet. Ik zou wel komen kijken als ze ergens in de buurt spelen, nieuwsgierig hoe dit live klinkt. |
|
quote:..van 9? Klinkt gaaf! goed bezig! |
|
Gaaf! Zang heeft wel wat weg van de zang van Jonathan Davis! Lekker rauw! |
|
Ik moest om de een of andere reden aan The Tea Party denken. kga ff alle nummers luisteren, damn, klinkt echt goed |
|
Vind dit ook echt erg vet!! Moest in het nummer Decay op sommige momenten denken aan Andy Cairns (Therapy?), vooral in het refrein! Hoe presteren jullie dit live? Met sequencer of met een drummer? *Blijft luisteren* Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Hoi! Bedankt voor jullie reacties! Ik zag ergens een opmerking dat de nummers wat mid tempo waren: klopt! er komen absoluut snelle nummer aan! Hoe gaan we dit live doen? We zijn als band pas een maand of 3/4 bezig en zijn voornamelijk bezig met het opbouwen van reportoire. De afspraken staan al wel voor repetities: vanaf 1 januari 2008 zullen we daarmee beginnen en ergens in februari zal ons eerste optreden bij ons op school (www.academievoorpopcultuur.nl) plaats gaan vinden. Om alvast een tipje van de sluier op te lichten qua bandsetting live: Zang, gitaar, electrische viool/2e stem, synthpartijen/beats. Om nog even iets dieper op die beats in te gaan. Een laptop met ableton live waar de beats ingeladen zullen worden in combinatie met een midicontroller, zodat de beats live gemanipuleerd kunnen worden of even wat stukken loopen etc. CDtje afspelen is wel wat flauw... |
|
Geen cybergrind dus |
|
ik hou normaal gesproken niet echt van elektronische muziek, maar dit klinkt toch wel fijn, vooral die zang heerlijk, ga zo door Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: +1. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ben ook niet zo in to elektronische muziek, maar dit toch al weer tijdje aan het luisteren. Klinkt goed! Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Klinkt fijn dit. Vooral de zang vind ik errug lekker! |
|
Wauw, dit klinkt echt goed Doet me ergens een beetje aan Celldweller denken, maar jullie hebben zeker een eigen geluid. Ben benieuwd naar meer! www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Zit idd goed in elkaar. Pluspunten voor de zang trouwens en die viool erbij is ook erg leuk |
|
Hoi allemaal! hierbij een nieuwe trackie, is zga af! nog wat kleine dingetjes hier en daar, maar voila: http://www.speedyshare.com/412407294.html [Dit bericht is gewijzigd door Childrenof9 op 31-12-2007 17:07] |
|
Zang doet idd wat denken aan Therapy? soms, maar is wel gevarieerd genoeg. Klinkt goed. Muzikaal ligt het meer richting een crossover tussen indierock en industrial metal, die violiste erbij is leuk. De dromerige inslag op zich ook, maar er mag op zich soms nog wel iets meer vaart in komen om meer impact te hebben. Spelen jullie al live? stuur eens een mailtje. We promoten veel industrial, ebm en gothic. Dit zou prima ergens bij kunnen. |
|
quote:Dit maakte me erg benieuwd. Daar bleef het bij. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |