|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ff bruut copy / paste van MySpace From Demonaz Occulta of IMMORTAL comes his solo project "DEMONAZ". The songs to be featured here are recently recorded in Soundsurf studios in Bergen. The musicians on the project consist of: DEMONAZ (vocals, music & lyrics) ABBATH(Bass, backing vocals) ICE DALE(guitars) ARMAGEDDA (drums). "The forthcoming album is what I'm working with these days on the side of IMMORTAL: IT´S ANOTHER COLD DIMENSION IN MY MUSICAL AND LYRICAL WORLD", STATES DEMONAZ. A full length album is to be released in 2008 (No schedule set yet). Website: http://www.myspace.com/perfectvisions Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Sterker nog, degenen die aan I werkten zijn exact dezelfde mensen die aan dit project werken. Persoonlijk vind ik dit nieuwe project wel gaver trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Min die gast van Gorgoroth. Ik moet zeggen dat ik het ook helemaal niet vervelend vind klinken. Ik vraag me trouwens gelijk al af of hier wellicht een "I" / Demonaz tourtje uit voort zou kunnen komen. Edit: Typo [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-12-2007 13:30] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja wel geinig. Kom nou maar gewoon met een Immortal cd |
|
Ik verwacht niet dat I nog veel zal optreden. Immortal is tenslotte weer vol aan de bak. I is volgens mij trouwens toch alleen maar een project geweest van Abbath om de tijd te doden in de tijd dat Immortal op non-actief stond....zelfs andere bandleden van I vermoeden dit..... Maarre, vind Demonaz wel erg lekker klinken...stukken beter ook dan I. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt inderdaad erg aardig! Persoonlijk vond ik I wel erg sterk, maar toch net niet "nieuw" genoeg... Je had eig alles wel al eens gehoord in Immortal of Motorhead Ik vind dit project dan veel meer een extra meerwaarde bieden naast Immortal dan I dus Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Klinkt interessant, moet ik even in de gaten houden |
|
Extreem homofiel, als je het mij vraagt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Will Demonaz 3FM halen of zo? Maar goed, ietwat saai en voorspelbaar en met metal heeft dit weinig te maken... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Doet me denken aan kaviar kavalier! http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=286577666 |
|
quote: +1 , om te janken wat een semi-pop / melodieuze gothic bagger Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Yep, saaie meuk. Demonaz wordt oud. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
haha wat een dooie troep, oud immortal riffje, clean vocaltje, soft erotisch ondertoontje.. misschien nieuwe soundtrack voor emanuelle? |
|
Ik vind het best lekker klinken, maar wel eentonig en het zal ook vlug gaan vervelen, denk ik. Ik haal hier geen plaat van. I is beter. |
|
ik vond I behoorlijk kut.. vond chrome division met die dimmu knakworst een stuk aangenamer... dit demonaz spul zal misschien inderdaad vrij snel vervelen, toch denk ik dat het ding hier wel in de kas terecht komt... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Klinkt best aardig dacht ik zo. Ik vraag me alleen 1 ding af bij die knakker...zou die vent nou zelf eigenlijk niet gek worden van dezelfde tekst die hij al bijna 20 jaar schrijft? Winter is coming... |
|
quote: |
|
quote: Viel jou dat ook al op? |
|
Ik blijf erbij dat Demonaz zo'n tekst generator heeft. The ... Of .... .... ... and .... will ... The frost of the northwinds, iceage and darkness will prevail. |
|
quote:niet leuk doen over die films ! dat is serieuze filmkunst !!! Fuck the world and fuck you |
|
De Immortal-BV draait op volle toeren, zie ik. Geef ze eens ongelijk. 20 jaar aan Immortal werken en geen rooie rotcent verdienen, en dan gewoon simpel een paar projecten starten onder toeziend oog van Nuclear Blast en lekker cashen. Over een jaartje of twee is iedereen een beetje binnen, en komt Immortal weer met een plaat. |
|
quote: hehe ja plus in de tussentijd lekker chillen en rustig aan wat spelen hier en daar |
|
quote: Ja, want dit is echt muziek waar je van binnenloopt Denk niet dat het zo hard zal lopen.. Net even geluisterd overigens, wat een ZAADDODEND saaie nummers zeg.. Lijkt wel alsof ze per nummer 1 couplet en refrein hebben geschreven, dat 3x achter elkaar hebben geplakt en klaar! Opzich is de klank enzo niet eens heel verkeerd, maar het is zoooooooo saaaaaaai... Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Dus jij meet het succes van een band/project af aan de (nogal subjectieve) kwaliteit van de muziek? Welcome to the music business! Verkoopcijfers hangen af van een goede promotie en de hoeveelheid media-aandacht die daarop volgt. quote: Helemaal mee eens. Maar wat jij en ik ervan vinden zegt natuurlijk geen ene f*ck. |
|
Ik vind het ook ruk, dat zegt wel wat natuurlijk. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |