IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Demonaz Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-12-2007 9:35 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

ff bruut copy / paste van MySpace

From Demonaz Occulta of IMMORTAL comes his solo project "DEMONAZ".

The songs to be featured here are recently recorded in Soundsurf studios in Bergen.

The musicians on the project consist of:
DEMONAZ (vocals, music & lyrics)
ABBATH(Bass, backing vocals)
ICE DALE(guitars)
ARMAGEDDA (drums).

"The forthcoming album is what I'm working with these days on the side of IMMORTAL: IT´S ANOTHER COLD DIMENSION IN MY MUSICAL AND LYRICAL WORLD", STATES DEMONAZ.

A full length album is to be released in 2008 (No schedule set yet).

Website: http://www.myspace.com/perfectvisions

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 09-12-2007 10:20 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

en hop er zijn twee immortals!!... onee dit is behoorlijk anders

op zich wel een oke setje deuntjes op zn myspace

voor diegene die zich afvragen waar die ice dale vandaan komt, die speelde deed ook al mee op "I"

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-12-2007 11:42 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Sterker nog, degenen die aan I werkten zijn exact dezelfde mensen die aan dit project werken. Persoonlijk vind ik dit nieuwe project wel gaver trouwens.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 09-12-2007 13:29 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2007 11:42 schreef Hub de Gallier het volgende:
Sterker nog, degenen die aan I werkten zijn exact dezelfde mensen die aan dit project werken.

Min die gast van Gorgoroth.

Ik moet zeggen dat ik het ook helemaal niet vervelend vind klinken.
Ik vraag me trouwens gelijk al af of hier wellicht een "I" / Demonaz tourtje uit voort zou kunnen komen.

Edit: Typo

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 09-12-2007 13:30]

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Borthulaz
Ascension Whore
Usericon van Borthulaz
Posted 09-12-2007 13:35 by Borthulaz Wijzig reactieProfiel van BorthulazQuote dit bericht

Ja wel geinig. Kom nou maar gewoon met een Immortal cd

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-12-2007 13:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik verwacht niet dat I nog veel zal optreden. Immortal is tenslotte weer vol aan de bak. I is volgens mij trouwens toch alleen maar een project geweest van Abbath om de tijd te doden in de tijd dat Immortal op non-actief stond....zelfs andere bandleden van I vermoeden dit.....

Maarre, vind Demonaz wel erg lekker klinken...stukken beter ook dan I.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 09-12-2007 14:33 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Klinkt inderdaad erg aardig! Persoonlijk vond ik I wel erg sterk, maar toch net niet "nieuw" genoeg... Je had eig alles wel al eens gehoord in Immortal of Motorhead
Ik vind dit project dan veel meer een extra meerwaarde bieden naast Immortal dan I dus

Member of the iso-betawuste crew!!

Bloeddrinker
Usericon van Bloeddrinker
Posted 11-12-2007 11:48 by Bloeddrinker Wijzig reactieProfiel van BloeddrinkerQuote dit bericht

Klinkt interessant, moet ik even in de gaten houden

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 11-12-2007 12:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Extreem homofiel, als je het mij vraagt.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 11-12-2007 12:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Will Demonaz 3FM halen of zo?

Maar goed, ietwat saai en voorspelbaar en met metal heeft dit weinig te maken...

Dear dirty delightful old drunken old days

R.
Usericon van R.
Posted 11-12-2007 13:06 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Argh
Usericon van Argh
Posted 11-12-2007 19:05 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2007 12:30 schreef kwelgeest het volgende:

+1 , om te janken wat een semi-pop / melodieuze gothic bagger

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 11-12-2007 19:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Yep, saaie meuk. Demonaz wordt oud.

Fickt nicht mit dem Raketemensch!!

Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 13-12-2007 23:21 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

haha wat een dooie troep, oud immortal riffje, clean vocaltje, soft erotisch ondertoontje.. misschien nieuwe soundtrack voor emanuelle?

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 13-12-2007 23:23 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

Ik vind het best lekker klinken, maar wel eentonig en het zal ook vlug gaan vervelen, denk ik. Ik haal hier geen plaat van. I is beter.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 13-12-2007 23:43 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

ik vond I behoorlijk kut.. vond chrome division met die dimmu knakworst een stuk aangenamer...

dit demonaz spul zal misschien inderdaad vrij snel vervelen, toch denk ik dat het ding hier wel in de kas terecht komt...

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

Kaptein Bultrug
Usericon van Kaptein Bultrug
Posted 14-12-2007 0:09 by Kaptein Bultrug Wijzig reactieProfiel van Kaptein BultrugQuote dit berichthttp://www.arkngthand.com, www.scheurbuik.com

Klinkt best aardig dacht ik zo.
Ik vraag me alleen 1 ding af bij die knakker...zou die vent nou zelf eigenlijk niet gek worden van dezelfde tekst die hij al bijna 20 jaar schrijft?

Winter is coming...

Arghoslent
Usericon van Arghoslent
Posted 14-12-2007 10:04 by Arghoslent Wijzig reactieProfiel van ArghoslentQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2007 12:30 schreef kwelgeest het volgende:

Skyggesang
Avant-garde
Usericon van Skyggesang
Posted 14-12-2007 10:37 by Skyggesang Wijzig reactieProfiel van SkyggesangQuote dit berichthttp://www.baldrsdraumar.com

quote:
Op 14 december 2007 0:09 schreef Kaptein Bultrug het volgende:
zou die vent nou zelf eigenlijk niet gek worden van dezelfde tekst die hij al bijna 20 jaar schrijft?

Viel jou dat ook al op?

R.
Usericon van R.
Posted 14-12-2007 10:56 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik blijf erbij dat Demonaz zo'n tekst generator heeft.

The ... Of .... .... ... and .... will ...

The frost of the northwinds, iceage and darkness will prevail.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 14-12-2007 17:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2007 23:21 schreef Defleshed by flieS het volgende:
haha wat een dooie troep, oud immortal riffje, clean vocaltje, soft erotisch ondertoontje.. misschien nieuwe soundtrack voor emanuelle?

niet leuk doen over die films ! dat is serieuze filmkunst !!!

Fuck the world and fuck you

Njord
Sea, wind, fish and wealth
Usericon van Njord
Posted 22-12-2007 17:05 by Njord Wijzig reactieProfiel van NjordQuote dit berichthttp://fuzzcraft.com/

De Immortal-BV draait op volle toeren, zie ik. Geef ze eens ongelijk. 20 jaar aan Immortal werken en geen rooie rotcent verdienen, en dan gewoon simpel een paar projecten starten onder toeziend oog van Nuclear Blast en lekker cashen.

Over een jaartje of twee is iedereen een beetje binnen, en komt Immortal weer met een plaat.

| Fuzzphoto.eu - Semipro fotograaf | Fuzzcraft - Zelfbouwer |

Vorck
Usericon van Vorck
Posted 23-12-2007 10:21 by Vorck Wijzig reactieProfiel van VorckQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 17:05 schreef Njord het volgende:
De Immortal-BV draait op volle toeren, zie ik. Geef ze eens ongelijk. 20 jaar aan Immortal werken en geen rooie rotcent verdienen, en dan gewoon simpel een paar projecten starten onder toeziend oog van Nuclear Blast en lekker cashen.

Over een jaartje of twee is iedereen een beetje binnen, en komt Immortal weer met een plaat.

hehe ja plus in de tussentijd lekker chillen en rustig aan wat spelen hier en daar

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-12-2007 12:17 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 22 december 2007 17:05 schreef Njord het volgende:

Ja, want dit is echt muziek waar je van binnenloopt
Denk niet dat het zo hard zal lopen..

Net even geluisterd overigens, wat een ZAADDODEND saaie nummers zeg.. Lijkt wel alsof ze per nummer 1 couplet en refrein hebben geschreven, dat 3x achter elkaar hebben geplakt en klaar! Opzich is de klank enzo niet eens heel verkeerd, maar het is zoooooooo saaaaaaai...

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Njord
Sea, wind, fish and wealth
Usericon van Njord
Posted 23-12-2007 14:44 by Njord Wijzig reactieProfiel van NjordQuote dit berichthttp://fuzzcraft.com/

quote:
Op 23 december 2007 12:17 schreef Ethereal het volgende:
Ja, want dit is echt muziek waar je van binnenloopt
Denk niet dat het zo hard zal lopen..

Dus jij meet het succes van een band/project af aan de (nogal subjectieve) kwaliteit van de muziek? Welcome to the music business! Verkoopcijfers hangen af van een goede promotie en de hoeveelheid media-aandacht die daarop volgt.
quote:

Net even geluisterd overigens, wat een ZAADDODEND saaie nummers zeg.. Lijkt wel alsof ze per nummer 1 couplet en refrein hebben geschreven, dat 3x achter elkaar hebben geplakt en klaar! Opzich is de klank enzo niet eens heel verkeerd, maar het is zoooooooo saaaaaaai...

Helemaal mee eens. Maar wat jij en ik ervan vinden zegt natuurlijk geen ene f*ck.

| Fuzzphoto.eu - Semipro fotograaf | Fuzzcraft - Zelfbouwer |

Wansmaak
Usericon van Wansmaak
Posted 23-12-2007 16:52 by Wansmaak Wijzig reactieProfiel van WansmaakQuote dit berichthttp://www,judgementday.nl

Ik vind het ook ruk, dat zegt wel wat natuurlijk.

“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com