IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : Kopen of niet kopen?
SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-02-2002 17:15 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik kreeg net van een collega het aanbod een lp van Benediction te kopen voor 6 euro. Het gaat om Grand Levelers uit '92. Is dit een goed aanbod (ik heb weliswaar geen platenspeler, maar het lijkt me erg goedkoop)?

En is er misschien iemand die hem tegen een iets hogere prijs (ik wil natuurlijk wel een beetje winst) over wil nemen?

Dead things grow from deep inside...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-02-2002 17:27 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik zou hem kopen als ik jou was, kan je 'em altijd nog op een veiling site gooien. Misschien kan je bij een postorder kijken wat deze lp waard is en dan kijken of je hem voor meer geld kan verkopen..

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 18-02-2002 17:37 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

och och, alleen maar op geld uit....

sebinsagoil

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-02-2002 17:39 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Het gaat me niet om geld, maar ik dacht zelf dat dit een erg lage prijs is, en het zonde zou zijn hem niet te kopen. Maar omdat ik totaal geen verstand heb van prijzen van lp's vraag ik het advies van de dames en heren ZM-ers.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-02-2002 17:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is heel goedkoop. Maar als je een beetje undergroundethiek hebt vraag je of iemand hem ECHT wil en gaat-ie voor 6 euro uit zijn, en jouw handen. Of je moet hem zelf willen houden natuurlijk.

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 18-02-2002 17:42 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

is een goede prijs: bij ons worden 2de hands lp's verkocht tegen 9 euro als ze in goede staat zijn natuurlijk

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 18-02-2002 17:52 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 18 februari 2002 17:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar als je een beetje undergroundethiek hebt vraag je of iemand hem ECHT wil en gaat-ie voor 6 euro uit zijn, en jouw handen. Of je moet hem zelf willen houden natuurlijk.

Euhm, ik begrijp dit niet helemaal...

Opzich wil ik hem best houden maar ik heb geen platenspeler en heb er dus opzich weinig aan.

Ik wil er best iemand een plezier mee doen. Maar goed, zoals ik zei wil ik er in dat geval wel een beetje winst op maken.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 21-02-2002 15:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ach zo'n plaat past zo moeilijk in je discman
Maar ik zou hem wel kopen! lekkere Plaat en 6 euro is niet duur, wie weet kun je hem inderdaad voor aardig wat meer verkopen! (moet die collega dit niet lezen natuurlijk)

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 21-02-2002 16:13 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ach, 6 euro voor een frisbee valt mee.

Bazzio Attacks!!!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 21-02-2002 19:09 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ik zou het een kutstreek vinden als je hem voor een hogere prijs door verkoopt, maar ja dat ben ik maar...

Trotz
Usericon van Trotz
Posted 21-02-2002 20:59 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Koop er gewoon een platenspeler bij

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 21-02-2002 22:12 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

die heb je ook al voor 6 euro

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 21-02-2002 22:13 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

dan ben je voor €12 klaar Lijkt me een koopje!

Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 22-02-2002 17:24 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 19:09 schreef Iskariot het volgende:
Ik zou het een kutstreek vinden als je hem voor een hogere prijs door verkoopt, maar ja dat ben ik maar...

Mag u vinden, maar mag ik dan ook vragen waarom?

Zoals ik al gezegd heb wil ik hem best zelf houden, en niemand hoeft hem toch te kopen? Als iemand het wel wil (en ik bedoel echt geen 5 euro winst ofzow, maar een sybolisch bedragje) moet hij of zij dat zelf weten.

Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com