|
Auteur: |
|
|
Ik zou hem kopen als ik jou was, kan je 'em altijd nog op een veiling site gooien. Misschien kan je bij een postorder kijken wat deze lp waard is en dan kijken of je hem voor meer geld kan verkopen.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
och och, alleen maar op geld uit.... sebinsagoil |
|
Het gaat me niet om geld, maar ik dacht zelf dat dit een erg lage prijs is, en het zonde zou zijn hem niet te kopen. Maar omdat ik totaal geen verstand heb van prijzen van lp's vraag ik het advies van de dames en heren ZM-ers. Dead things grow from deep inside... |
|
Het is heel goedkoop. Maar als je een beetje undergroundethiek hebt vraag je of iemand hem ECHT wil en gaat-ie voor 6 euro uit zijn, en jouw handen. Of je moet hem zelf willen houden natuurlijk. |
|
is een goede prijs: bij ons worden 2de hands lp's verkocht tegen 9 euro als ze in goede staat zijn natuurlijk "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Euhm, ik begrijp dit niet helemaal... Opzich wil ik hem best houden maar ik heb geen platenspeler en heb er dus opzich weinig aan. Ik wil er best iemand een plezier mee doen. Maar goed, zoals ik zei wil ik er in dat geval wel een beetje winst op maken. Dead things grow from deep inside... |
|
Ach zo'n plaat past zo moeilijk in je discman Maar ik zou hem wel kopen! lekkere Plaat en 6 euro is niet duur, wie weet kun je hem inderdaad voor aardig wat meer verkopen! (moet die collega dit niet lezen natuurlijk) |
|
Ach, 6 euro voor een frisbee valt mee. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik zou het een kutstreek vinden als je hem voor een hogere prijs door verkoopt, maar ja dat ben ik maar... |
|
Koop er gewoon een platenspeler bij |
|
die heb je ook al voor 6 euro Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
dan ben je voor €12 klaar Lijkt me een koopje! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: Mag u vinden, maar mag ik dan ook vragen waarom? Zoals ik al gezegd heb wil ik hem best zelf houden, en niemand hoeft hem toch te kopen? Als iemand het wel wil (en ik bedoel echt geen 5 euro winst ofzow, maar een sybolisch bedragje) moet hij of zij dat zelf weten. Dead things grow from deep inside... |
Index / Muziek algemeen |