|
Auteur: |
|
|
Aanvang 20.00 uur Entree 5 euro [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 14-12-2007 18:40] |
|
Grote kans op aanwezigheid! |
|
MMm, dan kom ik niet |
|
Jullie zorgen allebei maar gewoon dat jullie er zijn |
|
Overigens heb ik vanmiddag met de mensen van Dynamo gesproken: het concert van Detonation aanstaande vrijdag gaat zeker door, zij het met een ander voorprogramma omdat Cypher ehm, even zonder drummer zit... Er is een ruimte vrijdag beschikbaar als de metalbar nog steeds niet beschikbaar is. Voor de echt slomen van begrip: DETONATION GAAT VRIJDAG 21-12 DOOR IN DYNAMO (Voor de bijdehandjes: ja, als nu ook nog de drummer van Detonation opeens opstapt - maar aan Dynamo ligt het niet) (voor mensen die het niet begrijpen: zie Rules of Engagement/ Scenario 2 topic, zaterdag 15-12 waterschade in het metalcafé) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Ik in ieder geval alvast niet. |
|
Nouhou! |
|
Ik wilde gaan maar ga denk ik toch niet....morgen de hele dag op pad en ik denk dat ik 's avonds maar eens ga relaxen :-P |
|
quote: |
|
quote: Date |
|
Vanavond dus In kerstsfeer hoor ik zojuist! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 21-12-2007 13:45] |
Index / Concerten |