|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Voor de geïteresseerden ; de exacte locatie van het UTBS festival: http://www.helenenau.de/map/map.htm |
|
Damn...speak English, I can't understand anything hehe |
|
Nog een paar daagjes...heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zeker! Gaaf dat jullie ook gaan. Gaan jullie kamperen of hebben jullie weer iets beters? Ik kom donderdagnacht aanrijden om de controles van de gestapo te mijden... |
|
quote:Ik wil donderdagnacht aanrijden maar Heuy wil dit niet, effe kijken dus wat we doen hehe. 's Nachts rijden is wel veel aangenamer met deze hitte en zo kom je niet in de vakantiedrukte want er word ook veel aan de weg gewerkt in Duitsland. Wij slapen op de bandcamping trouwens Tot vrijdag, gaan we er een feestje van maken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: There will be not controls this year (at least we hope so). Costs a lot of money and the police had nothing to complain about last year. Also there's no Antifa whining about the festival and the city Bernau asked us to give them the date as soon as possible. They love us! |
|
quote: HEUY!!!! Donderdagavond nog een feestje...wil wel uitgeslapen zijn voordat we aanrijden...dus om 6 uur aanrijden en met 220 naar Berlijn....3 uur later daar hehehe |
|
En weer terug. Was een erg geslaagd festival met de eerste dag een mega overkill aan drank, ben toen ook helemaal naar de tyfus gegaan. Gelukkig wel nog Krypt en Beastcraft meegekregen. Krypt had TE erg te lijden onder een slecht geluid. Jammer. Beastcraft was erg gaaf. Daarna zo naar de kloote gegaan dat ik veel van mijn geheugen kwijt ben. Dag twee dan ook mega verkankerd begonnen. Dag twee geen drank gelukkig omdat we de merch moesten doen voor Beastcraft/Urgehal en Endezzma. Vandaar ook dat we alle bands hebben gezien. Endezzma gaf een geweldig optreden af, ondanks dat het pas de 4e show was die ze gespeeld hebben. Geweldig The Stone was ook goed te doen (met cover van Master's Hammer) en Urgehal was zoals gewend van hen erg gaaf Het leek misschien erop dat er ruzie was op het podium op het einde van de set en mensen waren al bang dat er nog meer mensen uit Urgehal zouden stappen (net zoals Uruz) maar dat is dus niet het geval hehe Na afloop meteen met de auto naar huis.....wat extreem vermoeiend en ik ben dan ook helemaal op nu Al met al een erg geslaagd festivalletje alhoewel het eten stukken beter mag want dit was niet te vreten. Verder is de drank voor bands ook veeeeel te weinig. Maar goed, de sfeer was wel erg goed en komend jaar dus weer richting Bernau Maar als eerste over 2 weekjes al naar Kaltenbach met Urgehal, heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |