|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
He verdomme, Carach Angren, das vetjes! Is er ook een tijdsschema bekend? Die andere bands ken ik niet, wat speulen die? Misschien dat ik wel effe een kijkje kom nemen, heb toch nog niets te doen zaterdagavond. an evil incarnation of DEATH! |
|
Ik ben d'r bij! |
|
quote: Zou leuk zijn als je komt Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Op kruipafstand, dus zeker goed te doen Nu nog even de vriendin overhalen an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Waarom staat er nog niets van deze wijziging op de site van Dynamo? Ik zie de naam Carach Angren ook nergens vemeld staan?? an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Neem maar van me aan dat het klopt. Mijn bron is de programmeur zelf. |
|
quote: Oh maar daar twijfel ik ook zeker niet aan Judge! Het ging me meer om het feit dat mensen die jou post niet lezen, nu niet op de hoogte zijn van deze wijziging. Zij raadplegen toch vaak de site voor wijzigingen. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Goed punt.. Eens kijken of ik nog in het CMS van de site kan.. edit: en zowaar Thanks voor de oplettendheid [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 12-12-2007 19:41] |
|
quote: Goed bezig Judge! Nou nog effe kijken of ik erbij kan zijn zaterdag. Heb Carach Angren ooit in de bosuil gezien, tijdens Metal Meltdown of zoiets dergelijks. Was zeker wel vetjes! an evil incarnation of DEATH! |
|
Nou Vampire John, kom er maar in met het weerbericht |
|
Was gezellig gisterenavond, alleen jammer van de lage opkomst. Carach Angren was uitstekend en daar kwam ik ook voor, dus prima avond gehad! an evil incarnation of DEATH! |
|
Dus jij hebt de stortbui gemist? |
|
quote: Je helemaal over het hoofd gezien an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:Ik was er dan ook niet. Maar ik heb de verhalen wel gehoord over het eind van de avond maar die mag iemand posten die er wel bij was. Vampire John lijkt me daar de aangewezen persoon voor |
|
Ja t was idd vet gister, jammer van de geringe opkomst maar des te minder hoefden er deruit geveegd te worden tijdens het natte tijdperk |
|
quote: Ja ik kan daar niets over zeggen, want wij waren ruim voor het einde al weg. Nadat we John even gedag hadden gezegd. Dus John vertel het maar! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:En in de Rambler ging het feest vrolijk verder. Ik kom om half 4 binnen en ik heb werkelijk nog nooit zo vaak hetzelfde verhaal mogen aanhoren. "Chiel! Wat er vanavond gebeurd is joh..." |
|
Nou word ik nieuwschierig |
|
quote: Hehe, er was een verwarmingsbuis gescheurd(?) in het plafond van het metalcafe. Het gutste deruit en de hele tent liep op een gegeven moment onder. |
|
quote: Ja, onder Scenario 2 is de verwarmingsbuis boven de Fabriek (het metalcafé) gesprongen, waardoor de zaal echt blank kwam te staan, 3 centimeter hoog. We hebben dus na overleg besloten de zaal te ontruimen i.v.m. de veiligheid van de bezoekers (water en electriciteit is geen goede combinatie) midden onder de show van Scenario 2 (toevallig onder het nummer 'Away' geloof ik). Het gutste werkelijk met liters door het podium, waarbij enkele lampen in het plafond het al begaven. Er moet dus een verzekeraar bijkomen asap om de schade te inventariseren... We hopen wel duidelijkheid te krijgen begin deze week ivm de geplande show van Detonation en support. Gelukkig kon Mine, de vriendin van de zanger van Scenario 2, iets regelen in the Rambler, alwaar Rules of Engagement enigszins dronken, maar met een enorme spelvreugde, alsnog hun set kon spelen om 02:00 's-nachts, nadat Peter Pan Speedrock daar klaar was met spelen. Het is hier nu ook enigszins een zooitje; het laatste bandlid van Rules of Engagement ging vanochtend na 10:00 pas slapen, maar ze komen terug! Een zeer aparte show deze avond; zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 16-12-2007 18:21] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:en de apparatuur van de bands is nog heel? |
|
quote: In principe wel; we hebben alle equipment in een kleedkamer gezet die op dat moment veilig stond. Vandaag zijn we (Scenario 2 en Rules of Engagement + ik zei de gek) in ieder geval de spullen bij The Rambler gaan ophalen. Helaas was de Dynamo de hele dag gesloten en kunnen we pas morgen vanaf 10:00 uur terecht om de spullen op te halen, maar ik ga er vanuit dat alles goed komt (alleen of nu de Noren de veerboot halen op tijd...). Aan de spullen van Dynamo zal wel de nodige waterschade zijn... Oh ja, ook leuk: Oivind van Rules of Engagement die de bassdrum van The Rambler halverwege de set aan gort stampt... Een enerverend weekend, laat ik het zo maar zeggen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik kreeg zojuist deze prachtige foto door van de 'regen' in de Dynamo [url]http://image69.webshots.com/69/6/84/86/2175684860058344439OvKnyp_fs.jpg/url] [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 16-12-2007 22:21] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:WTF! [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-12-2007 22:26] |
|
Overigens heb ik vanmiddag met de mensen van Dynamo gesproken: het concert van Detonation aanstaande vrijdag gaat zeker door, zij het met een ander voorprogramma omdat Cypher ehm, even zonder drummer zit... Er is een ruimte vrijdag beschikbaar als de metalbar nog steeds niet beschikbaar is!!! Voor de echt slomen van begrip: DETONATION GAAT VRIJDAG 21-12 DOOR IN DYNAMO (Voor de bijdehandjes: ja, als nu ook nog de drummer van Detonation opeens opstapt - maar aan Dynamo ligt het niet) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |