|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Twisten over muziek is natuurlijk een nutteloze bezigheid, maar wanneer een band zichzelf drukker gaat maken om hun imago dan hun muziek is het niet pluis. :p Maarja, dat is natuurlijk 'kunst'. |
|
Wie zegt dat ze zich niet drukker maken om de muziek dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Het feit dat necrobutcher al sinds chimera zijn eigen baslijnen niet opneemt. Zo zijn er nog veel meer dingen waar ik het niet eens over wil hebben. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 21-01-2008 16:24] |
|
Dan maken ze zich toch wel druk om de muziek of niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik ben er bij! |
|
quote: Ik ook. En, weet je nu al wat je gaat eten? spelfout weggehaald... |
|
Hahaha, het zijn uiteindelijk hamburgers geworden. |
|
quote: hahahah tering, black metal spelen pays off dus! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Na de Mysteriis is Mayhem toch zo bout als een olifanten keutel, ik ga hier dus niet heen. Against God and Government |
|
quote: |
|
Dat is misschien nog wel de minste plaat van ze Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad een beetje overrated... en maar zeiken op bv. Chimera en die plaat rost. |
|
quote: Wow, dat is dan wel 1 album! Op Ordo ad Chao was Blasphemer het niet eens met wat baslijnen en heeft hij die ingespeeld. Guttegut, wat een probleem! ps: als de band zich om zulke dingen druk maakt, zijn ze toch juist wel bezig met hun muziek? Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
quote: Ga toch weg jong, dat album hebben ze nooit meer overtroffen, met als grootste dieptepunt die Grand Declaration of War, die zou ik nog niet eens als onderzetter gebruiken. Against God and Government |
|
Ze zegggen zelf toch op dat ze met het nieuwe album het meeste "koude" album sinds Miisteries blabla hebben gemaakt? Geeft mischien wel een beeeeeuutje aan dat ze zelf ook wel weten dat dat hun hoogtepunt was ofzo.. Maar ik vind zelf chimera ook cool hoor... "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:Nee hoor Zinloze discussie trouwens [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 27-01-2008 21:01] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Alsof Euronymus kon tippen aan de kwaliteiten van Blasphemer Volgens mij geeft het helemaal niets aan JB Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zijn eigenlijk twee compleet verschillende bands, kan je niet gaan vergelijken. DMDS is natuurlijk dé Black Metal plaat bij uitstek, en die gaat ook nooit meer overtroffen worden, heeft ook met de tijd van toen te maken etc. |
|
quote: Hehe ik had gisteren over "na" heengelezen vandaar mijn verbazing, maar in dat geval geef ik je gelijk. Neemt niet weg dat de platen erna ook prima zijn. |
|
Kan ik met iemand meerijden vanuit Groningen?? Bla |
|
Fuuuneeeeraaallll........ SUCK. |
|
quote:Je kan wel weer met mij mee, hoor |
|
Gereserveerd. |
|
Heej, Regeer, te gek!!! Cheerz! Bla |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |