![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Auteur: |
|
|
Voor een documentaire die ik maak voor mijn opleiding (journalistiek) ben ik op zoek naar (black) metal liefhebbers of metalbands die zich boos maken over het feit dat metal en christendom zich steeds vaker lijken te vermengen. M'n documentaire gaat over 'Christenmetal' en ik wil voor- en tegenstanders aan het woord laten. Gr, Peter peterj24@gmail.com ![]() |
|
probeer metalfan. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
of eerst even verdiepen in metal, krijg je het antwoord vanzelf. een forum is no way een afspiegeling van de metalscene. ga naar concerten van verschillende metalgenres en ga daar mensen ondervragen, heb je veel meer aan en zie je gelijk de enorme verschillen per genre. Je moeder. ![]() |
|
"over het feit dat metal en christendom zich steeds vaker lijken te vermengen" Is dit een feit? ![]() |
|
Iedereen is vrij zijn mening te uiten toch? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
klopt maar waarover? Je moeder. ![]() |
|
Christendom in dit geval. Maar is dat niet altijd al geweest? Zowel positief als negatief. Religie is nog steeds een favoriet thema bij bands en is niet iets van de laatste tijd. Stryper bestaat ook al vanaf '83 en die zijn pro christelijk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
mayhem is ook uit 83 geloof ik en die is altijd anti geweest. ik zie weinig verandering behalve dat de gristenjeugd zich mer profileert en dit dus ook in metal te merken is. het heeft dus niks met metal te maken, lijkt me. het is onder gristelijke jongeren gewoon een stuk normaler geworden om je geloof uit te dragen. Je moeder. ![]() |
|
quote:Bij "lijken" weet je al duidelijk dat iets geen feit hoeft te zijn. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Dan nog ben ik erg benieuwd waar hij het op baseert... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: Wat mij betreft wel, in het andere topic had ik al gezegd dat er een hoop nieuwe 'black' metal bandjes uit het oosten van Europa komen. Het valt niet op, maar niemand zoekt er ook naar. ![]() |
|
"boos maken" Nou nou. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
Ik maak me lichtelijk "boos" over het "feit" dat de opleiding journalistiek in Nederland ofwel totaal faalt in het aanleren van het correct opstellen van vragen, ofwel alleen nog maar "journalisten" van het niveau de Telegraaf wil afleveren. Discussieer. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ze leveren hoofdzakelijk mensen af die geen baan kunnen vinden in de gevolgde studierichting ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: hahahaha... waardeloos, altijd dat "hoor en wederhoor / voor en tegenstanders" in de journalistiek. gewoon een stel 16 (t/m 36) jarige kneuzen met Corpsepaint erg evil laten zwammen over hun haat jegens 't christendom en ze alle ruimte geven om ze te laten vertellen over hun evil avonturen op de plaatselijke begraafplaats... vervolgens deze documentaire aanbieden aan de Story oid en je bent binnen! Succes! trouwens: ken eigenlijk geen "boze" metalLIEFhebbers. C ![]() |
|
Ja, zoals ik in de vorige topic zei: Albert Verlinden is ook journalist. ![]() ![]() |
|
Nee hoor... ![]() |
|
quote: Albert Verlinde is een acteur en een presentator, maar geen journalist. Tenzij je gelooft dat iedereen op tv een journaist is? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: word het een komedie? Why doesn't my music get me all the chicks? ![]() |
|
quote: En hij is idd Verlinde. En een roddeldeskundige. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 13-12-2007 20:15] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ ![]() |
|
quote: Hee, een nieuw eufemisme voor homosexueel? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Nee klopt, maar meer om de vergelijking te trekken met roddel'journalisten' en dit gepruts. ![]() |
|
quote: je zat gewoon FOUT en je kan je er NIET onder vandaan kletsen jochie! Tranen willen we zien van berouw! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |