|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Wordt nog wat met al die mensen die irl niks kunnen wijzigen of wissen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: hoorde net van dhr kurk dat het pas om 2 uur open is dus 2 uur it is ^^ Je moeder. |
|
Ik ben er mooi om half 2... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hehe bikkel, kom je ook nog eerst hier langs of ga je meteen naar pf? erwin komt ook hier eerst Je moeder. |
|
Ik zie wel ff hoe laat ik wakker wordt... Denk dat het dus meteen haasten naar PF wordt... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
hehe zie je daar wel dan pffff keihard bedtijd nu maar weer te wakker Je moeder. |
|
*idem* nachtdiensritme ftw111@! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Toch afwezig ivm leukere dagbesteding. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Laat me raden |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Wat is er trouwens mis met Nederlandse sessiemuzikanten? Lopen best wat aardige muzikanten rond hier als ik het me goed herinner. Anyway, iedereen veel plezier vandaag. |
|
Ik ben weer eens snipverkouden... Ik kom iig naar Zwolle en zal Judge M. netjes bij het popfront afleveren... Ik weet nog niet of ik dan mee naar binnen ga of mijn bedje weer opzoek... |
|
Zo maar eens die kant op. Zin in |
|
Ben benieuwd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Niks mis.vind het alleen vaag dat die gast via oproepen moet zorgen dat ie aan de juiste spullen en mensen komt.niet meer niet minder. Fuck the world and fuck you |
|
quote:dus niet... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Nou, dat was best mooi. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Was leuk ja. Alvast 2 foto's |
|
was leuk wel minder indrukwekkend dan de eerste twee keer een paar jaar terug maarja, gewenning en pratende mensen aan de bar moeten dood maar dat was te verwachten, je kan niet verwachten dat de hele zaal zn bek houdt natuurlijk gezellig dagje Je moeder. |
|
Mooie dag zo. Veel blijde mensen daar gesproken, het was weer een mooi middagje popfront. Thanks! MC Hammer Smashed Face |
|
en ik maar denken dat jullie vet veel mee zouden spelen, spelen jullie maar 3 (toch?) nummers mee! maar goeie shit, draai nu ook weer de hele tijd anathema Je moeder. |
|
Vier nummers, maar een kniesoor die daarover begint. Tof dat je ervan genoten hebt Carnivoor, genoeg Floyd voor je? MC Hammer Smashed Face |
|
hehe, ik ben slecht in tellen, tijd vloog iig hard voorbij yeah genoeg flyd voor mij, happy karnivoor Je moeder. |
|
Supermooi concert!!! Dankjewel Erik, Ray & Danny natuurlijk! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |