|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
WAAAH! |
|
Ik ben zeker niet blij dat de Goudvishal dicht is, maar Immolation naar Amersfoort is GEWELDIG. Na 17 jaar treinen dan wel autorijden naar Rotterdam, Tilburg, Amsterdam, Arnhem, Eindhoven en Utrecht eindelijk eens op de fiets. |
|
Heersch! Daar gaat ik wel bij zijn |
|
quote:Ach, nu komen dit soort dingen vaker. En er staat ook een klein beetje blijer, want het was wel mijn favoriete zaaltje maar wanneer als dat moois of een beetje naar Amersfoort komt... Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
@Creepmime, ik hoop ook dat er betere tijden aanbreken in de Kelder. Ik dacht dat alleen de directeur van de Goudvishal naar de Kelder was vertrokken, daarmee heb je nog geen goede programmeur in huis. Maar met Immolation laten ze wel zien dat ze verstand hebben van de betere death, nu maar hopen dat de zaal ramvol zal zijn! |
|
Harold (vroeger goudvishal) is zeker een goede programmeur en dit is ook zeker niet verkeerd! ben erbij! |
|
Hmmmmmmm, maar eens kijken of ik dan kan.... Oh, en Dr. Doom, ik heb nog steeds een piep in mijn oor www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:Waarschijnlijk ook in Sneek heur Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
niet best man! sterkte! |
|
waarschijnlijk wel heen mooi in de buurt |
|
Zo, hier ga ik bijzijn!! Lekker op het fietsje.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Als dit soort dingen meer geboekt gaan worden in Amersfoort, dan voel ik me toch genoodzaakt om i.p.v. Arnhem (goudvishal) naar Amersfoort te karren, om daar de concertbezoeken voort te zetten an evil incarnation of DEATH! |
|
Niemand valt over het feit dat alle data door de week zijn? Dat is toch niet normaal, we zijn toch geen fucking Frankrijk. |
|
quote: Tja, je kan ook overal over mekkeren.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Maakt niet uit, ik ben vijf minuten na de laatste noten thuis. |
|
Interessant, Goatwhore heeft leden van soilent green niet? Maar eens ff kijken of ik kan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zanger, en gitarist van Crowbar/Acid Bath |
|
quote: Valt mee, ik ben over het algemeen niet zo mekkeraar, meer doel ik op het feit dat de laatste tijd steeds meer tours door de week vallen in NL, terwijl vroeger de routing in NL meestal in het weekend was gepland, vind ik persoonlijk niet zo'n erg goede ontwikkeling. |
|
Ach wat maakt het uit, hoef toch geen trein te halen! Ook lekker op de fiets dus Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
lees net dit op de site van de kelder: "Helaas gaat de show met Immolation niet door ivm fout in tourschema. Wij hoopen Immolation een volgende keer wel te mogen ontvangen.' Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Niet te geloven, voor de eerste keer echt goede bands behalve Nederlandse hobbybands in Amersfoort en dan dit! |
|
Eigenlijk is het wrang, maar toch: She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
naargeesteling Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Euh, gaat de rest nog wel door dan? Als ik de quote lees gaat alleen Immolation niet door... wat mij sterk lijkt omdat het waarschijnlijk een package is.... Moéilijk! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:geen idee. dit is het enige wat op de site van de kelder staat. Misschien dat 1 van de collega's van vin er meer vanaf weet. Hij doet geloof ik wat bij de kelder Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |