|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey guys and galls van Zware metalen, Sorry om zo schandalig te promoten, maar we hebben jullie hulp nodig! Wij van Blind Sight zijn geselecteerd samen met een aantal andere bands als optie om support van Megadeth te zijn op hun komende Euro tour. De band met de meeste stemmen wint. Ben normaal geen liefhebber van dit soort acties, maar het is Megadeth dus we gaan het proberen. Zou cool zijn als jullie een paar seconden de tijd zouden nemen om op ons te stemmen. Op www.theliveline.com kan je stemmen. Al is Blind Sight niet je ding, doe het dan om de vaderlandse metal scene te supporten. (we zijn de enige NL band die geselecteerd is..) Alvast bedankt iedereen! PS: Alle hulp is meegenomen, dus post bulletins op je Myspace, mail, promote ect. als je tijd en zin hebt! |
|
Zou erg vet zijn voor jullie als het lukt! Mijn stem hebben jullie |
|
Ik heb gestemd, maar dan enkel wanneer jij/jullie ook op Elexorien stemmen, via deze link http://paganfest.net/votes.php?lang=en Cheers, succes lui! Bruce Banner |
|
De mijne ook . Jullie staan nu 4e met 10% vd stemmen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
vet mannen! mijn stem hebben jullie. Kunnen we bier drinken in Polen |
|
Mijn stem hebben jullie! Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Hoe gaaf zou dat zijn!? Ik ga dit eens even gruwelijk promoten. |
|
quote: Paar seconden? Tering, wat is die site nu langzaam. |
|
Ook mijn stem hebben jullie Succes ermee! |
|
quote: En ook hiervoor is gestemd |
|
Succes.. |
|
Gestemd op SpeedTheory. |
|
"Gestemd op SpeedTheory." Aha, tégen gestemd... Ook goed! |
|
quote: Net al even een Last.fm-offensief gestart. Mooi dat je hier nu ook zit trouwens, hoef ik niet meer alles over Blind Sight hier neer te zetten. |
|
quote:Zelfs op mijn Last.fm die ik nooit meer gebruik. Fanatiek bezig jij |
|
quote: Als je maar stemt! |
|
^ Cool! Bedankt!! |
|
Done! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik wil effe die tussenstanden bekijken, maar jezus wat is die site langzaam... |
|
quote: Hij is nu al ietsjes sneller. Ik weet niet hoe vaak die tussenstanden veranderen, maar er is sinds het begin vd middag niets veranderd volgens mij. |
|
Gelukt.. Veel succes heren!! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ik heb op Neerlands trots gestemd. Hoewel ik Panic Cell ook behoorlijk cool vind. dus |
|
Gestemd. Op Evile uiteraard. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Op dit moment: 1. Panic Cell & Warmachine 3. Evile 4. Blind Sight Stemmen dus op Blind Sight! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |