IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Auteur:
Topic : 21 DecemberVerjaardagsfeest met Ceremony of Opposites, 12 Gauge en Sin for Solitude, Gryphus, Vierlingsbeek
tribute2metal
Usericon van tribute2metal
Posted 18-12-2007 14:29 by tribute2metal Wijzig reactieProfiel van tribute2metalQuote dit bericht

Ik ben vandaag 18 jaar geworden, en ik vier dat vrijdag 21 December bij het jongerencentrum waar ik vrijwilliger ben, het gryphus in Vierlingsbeek.

Ik heb 3 bands gevraagd om te komen spelen, deze zijn het:
Ceremony of Opposites

12 Gauge

Sin for Solitude (metal en hardcore covers)

Gratis entree

Flyer

[Dit bericht is gewijzigd door tribute2metal op 18-12-2007 18:21]

flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 19-12-2007 20:35 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

Heb je geen vrienden? Die nodig ik namelijk altijd uit als ik jarig ben.

Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.

tribute2metal
Posted 20-12-2007 23:57 by tribute2metal Wijzig reactieProfiel van tribute2metalQuote dit bericht

Mijn vrienden zijn natuurlijk ook allemaal uitgenodigd, maar een volle zaal is nooit mis, daarom kunnen onbekenden ook gewoon komen.

Als ik een keer wat groter wil uitpakken voor mijn 18e verjaardag heb ik geen vrienden?!

tribute2metal
Posted 22-12-2007 13:22 by tribute2metal Wijzig reactieProfiel van tribute2metalQuote dit bericht

Het was een hartstikke gave avond, 12 Gauge verrasste me vooral, lekkere Death Metal/Deathcore. Ceremony of Opposites speelde ook erg lekker, ondanks een stukke bass

Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply
http://www.zwaremetalen.com