|
Auteur: |
|
|
Voor de liefhebbers van o.a. Behemoth is er nu Perun' uit Rostov-na-Donu (Russische Federatie). Na 2 albums en 2 singles verscheen afgelopen jaar de full-length "Inside of his shadow....I am!!!" welke kan meten aan de beste bands in dit genre. Een nieuwe EP getiteld "At the gates (wings like winds)" zal op korte termijn uitkomen. Voor nummers en meer info check www.myspace.com/perunbandofficial Zeker een aanrader Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt idd gaaf. Ben alleen niet zo kapot van de zang. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Heuy!!!! Wij gaan deze band naar Nederland halen voor het volgende H&H fest, weet je dat alvast Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ken Perun van een Hate Forest nummer Forgotten voice of Black Perun. Some god? |
|
Perun' is inderdaad de Russische (Slavische?) god van de donder. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Klinkt niet verkeerd dit moet ik zeggen. |
|
Was er niet een of ander projectje uit Oost-Europa dat ook 'Perun' heette? Dat was meer ambient dacht ik. |
|
Best ok maar de zang is irritant.. |
|
Lekkere muziek inderdaad Maar, die zang is niet echt geweldig eerlijk gezegd. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Perunwit, als ik het goed spel. |
|
Perunwit uit Polen inderdaad. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik neem aan dat die bandnaam is afgeleid van het Finse woord Peruna... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Geen idee, wat mij verteld is is dat Perun' al een heel oud Russisch woord is. Kan best dat in het Fins (en misschien in nog meer talen in diezelfde regio) soortgelijke woorden voorkomen. Kijk naar de west-Europese talen, daar zijn ook veel overeenkomsten te vinden. Perun' volgens Wikipedia: In Slavic mythology, Perun (Cyrillic:Перун is the highest god of the pantheon and the god of thunder and lightning. His other attributes were the mountain, oak, eagle, firmament (in Indo-European languages this was joined with the notion of the sky of stone), horses and carts, weapons (the hammer, axe and arrow), war, and fire. He was first associated with weapons made of stone and later with those of metal. Perun is described as a rugged man with a copper beard. He rides in a chariot pulled by a he-goat and carries a mighty axe, or sometimes a hammer. The axe is hurled at evil people and spirits and will always return to his hand. En meer: http://en.wikipedia.org/wiki/Perun [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 26-06-2008 14:04] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nieuw interview online op Archaic Magazine/Vampire Magazine: http://www.vampire-magazine.com/article.php?aid=45710 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Heavy Metal |