![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Je houdt van gewelddadige en onbeschofte kerels die vaak maandenlang van huis weg zijn? ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 20-12-2007 13:38] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote:refereerde naar het lekkere mannen topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Drinkhoorns zijn ook geschikt als versiering in kerststukjes zie ik net op de gang ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: En jij blowt ,zeik ik toch ook niet over. Is dat dan ook stoer doenerij?? btw heb ik 50% Deens bloed, dus gooi ik het maar ook op m`n oer instinct ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Volgens mij geeft blowen wel een duidelijk en direct effect voor velen die het gebruiken. Ik zie eerder het 'nut' in van blowen dan drinken uit een hoorn eerlijk gezegd. Wat een manke vergelijking zeg. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
uit een hoorn kan je ijs eten, dus waarom niet drinken, zijn er hier ook mensen die door een hoorn ademen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Maar als je ijs uit een hoorn eet eet je de hoorn ook op... Dan moet je dat ook doen wanneer je er uit drinkt ![]() |
|
quote: Ik doelde eerder op het stoere ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
quote: jij snapt het ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
ik zou zo'n ding geheid uit m'n handen laten vallen. ![]() |
|
quote: Schaep meent dat het stoer is OMDAT het geen andere vorm van nut heeft (aangezien glazen en dergelijken nuttiger zijn). Dus waarom je blowen erbij haalt, ik snap het niet. EDIT: misschien kan Elite het uitleggen, hij is altijd zo helder ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 20-12-2007 17:06] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Achjaaaa laat de mensen die uit een hoorn willen drinken dat toch gewoon lekker doen! Al heb ik voorkeur voor een glas of een fles....... ![]() Ik vind alleen niet dat je iets extra's hebt omdat je uit een hoorn drinkt... Ik vind het ook niet stoerder, sexier of leuker... Eigenlijk vind ik het alleen maar onhandig omdat je dat ding steeds moet meeslepen maarja... Goed als er mensen zijn die er blij van worden... Vooral blijven doen! ![]() |
|
Je kan mensen die je drank jatten er wel meteen een oog mee uitpoken. Bruce Banner ![]() |
|
quote: Tja dat kan ook met je vingers.. Of gewoon een glas met de achterkant door de oogbal heen stouwen... Als je hard genoeg drukt lukt dat ook wel ![]() ![]() |
|
quote: Oftewel: Een spijker naast z'n kop. ![]() Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
Ik vind ze ook maar stom ![]() ![]() |
|
Ik ga zometeen es een foto maken hehe..... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Mijn bescheiden verzameling, bewaakt door zwijnen hehe.... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Allemaal bij de Xenos vandaan? ![]() www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
quote: Nope.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Wel allemaal van plastic of niet? ![]() |
|
quote: Nope, allemaal echt. spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Oh en is dat aan de binnenkant een scherpe hoek? Zou wel erg onhygiënisch zijn....... ![]() |
|
quote: Hygiene is voor homo´s. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |