IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : [21-12-2007] Negura Bunget en Winter of Sin @ Vera Groningen Vorige pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-12-2007 17:43 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 16:04 schreef MMayo het volgende:

Maarre ultrabrakheid hier de tering nogantoe! Maar het was weer helemaal super. Negura Bunget Cocktails en gezelschap ook -->
pfff ja hier ook brak mayo.. ik had echt gewoon beter vanacht pas kunnen gaan slapen. Moeten we vaker doen dit

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-12-2007 18:15 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 17:43 schreef Cadaveria het volgende:
pfff ja hier ook brak mayo.. ik had echt gewoon beter vanacht pas kunnen gaan slapen. Moeten we vaker doen dit

Nou, die 2 uur slaap hebben mij wel goed gedaan hoor. Was nog niet nuchter toen ik opgehaald werd, hier maar weer aan de wijn gegaan.. nog geen kater gezien hehe. En yeahh doen we in januari even lichtelijk over

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-12-2007 18:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 18:15 schreef MMayo het volgende:
Nou, die 2 uur slaap hebben mij wel goed gedaan hoor. Was nog niet nuchter toen ik opgehaald werd, hier maar weer aan de wijn gegaan.. nog geen kater gezien hehe. En yeahh doen we in januari even lichtelijk over
heheheheh ik ben dus vrijwel meteen nadat jij uit bent gestapt in slaap gevallen om vervolgens ineens in schiphol te staan. Eenmaal slaapwandelend thuis gekomen kon ik dus echt de slaap niet vatten. Uiteidelijk toch 2 uurtjes geslapen. Ook geen kater (wel verwacht na al die dingen door elkaar te hebben gehad). Die hard... hehehe nu al aan de wijn. Ik kamp nog steeds met een nadorst Straks maar weer de kroeg in!

Die 100euro is bij mij dus wel opgegaan hé.. die van jou?

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-12-2007 19:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Hmja, was wel aardig.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 22-12-2007 19:59 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

LOL

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 22-12-2007 21:49 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 19:08 schreef Greycloak het volgende:
Hmja, was wel aardig.
jij hebt geen smaak

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 22-12-2007 23:16 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

What else is new.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 24-12-2007 15:52 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2007 18:19 schreef Cadaveria het volgende:
heheheheh ik ben dus vrijwel meteen nadat jij uit bent gestapt in slaap gevallen om vervolgens ineens in schiphol te staan. Eenmaal slaapwandelend thuis gekomen kon ik dus echt de slaap niet vatten. Uiteidelijk toch 2 uurtjes geslapen. Ook geen kater (wel verwacht na al die dingen door elkaar te hebben gehad). Die hard... hehehe nu al aan de wijn. Ik kamp nog steeds met een nadorst Straks maar weer de kroeg in!

Die 100euro is bij mij dus wel opgegaan hé.. die van jou?

Ahja damn zeg, die lauwe martini zorgde er bij mij voor dat het wel aankwam zeg.. hehe. Viel ook bijna in slaap tegen de jassen aan (warm, zacht, genoeg alcohol). Vond de terugrit ook super, wauw hey dat witte landschap!! :D

En nee, ik had nog wat geld over hehe..

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com