|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, die 2 uur slaap hebben mij wel goed gedaan hoor. Was nog niet nuchter toen ik opgehaald werd, hier maar weer aan de wijn gegaan.. nog geen kater gezien hehe. En yeahh doen we in januari even lichtelijk over |
|
quote:heheheheh ik ben dus vrijwel meteen nadat jij uit bent gestapt in slaap gevallen om vervolgens ineens in schiphol te staan. Eenmaal slaapwandelend thuis gekomen kon ik dus echt de slaap niet vatten. Uiteidelijk toch 2 uurtjes geslapen. Ook geen kater (wel verwacht na al die dingen door elkaar te hebben gehad). Die hard... hehehe nu al aan de wijn. Ik kamp nog steeds met een nadorst Straks maar weer de kroeg in! Die 100euro is bij mij dus wel opgegaan hé.. die van jou? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmja, was wel aardig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
LOL iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote:jij hebt geen smaak Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
What else is new. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ahja damn zeg, die lauwe martini zorgde er bij mij voor dat het wel aankwam zeg.. hehe. Viel ook bijna in slaap tegen de jassen aan (warm, zacht, genoeg alcohol). Vond de terugrit ook super, wauw hey dat witte landschap!! :D En nee, ik had nog wat geld over hehe.. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |