|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
hehe, niet eens vertrokken... heb de cd maar opgezet, weer 15€ bespaard Je moeder. |
|
en hoe was the wounded? Je moeder. |
|
wie kent die grap van Karnivoor die zou komen? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote:Zijn vriendin? |
|
hehe die is onder de gordel, grmbl anyway, de eerste keer dat ik ze zag is nog steeds niet overtroffen maarja, eenmaal gezien is gezien dus dan is het de 15€ en wachten in de rij niet waard... edit: hap [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 05-01-2008 3:30] Je moeder. |
|
jups... nog een avondje gemist... damn... Dat wordt dubbel metallen en zuipen bij Entombed |
|
Gisteren ook weer volle bak in Hedon! Wounded helaas maar paar nummers van gezien (maar dat halen we in feb wel in in Hoogeveen) maar Epica was best goed. Voorheen vond ik ze beetje soft maar ze gaan steeds meer de harde kant op, beter dus! Zelfs cover van Death gedaan. Verder weinig bekenden (itt tot eergisteren) omdat iedereen waarschijnlijk in Grunn zat. En Arien is een hele goede aanwinst voor Epica, wat een drummer zeg! En JudgeM gespot ja ja! see you at occultfest! |
|
quote: Dat roep ik dus al sinds de vorige cd. quote: Crystal Moutain? Doen ze wel vaker, ja. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Weet niet welk nummer (ben niet zo bekend met Death) maar het was iig een nummer voor Chuck. see you at occultfest! |
|
Chrystal Mountain idd. Die staat al ruim 2 jaar geregeld op de setlist. En Blair Witch alweer een beetje opgeknapt? Vitamientjes nog genomen? En je krijgt de groeten terug van de collega's in het muntenhokje |
|
quote: *grijns* Lieviguh collegaatjes :D Gezondheid nog steeds niet top btw! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |