|
Auteur: |
|
|
Ej HEUY! Kan je mij je adres nog eens doorgeven, kan ik de Departure ep en de nieuwe Carnal promo doorsturen (jajajaja, nu wél! ) www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: wat is je mailadres ook alweer?...anders mail mij effe |
|
..afterparty met Hub & Heuy...niet alleen aan het bier, maar ook achter de draaitafel |
|
Yep, samen met Heuy gaan we jullie eens wat lekkere plaatjes voorschotelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! ..en een aantal goudgele rakkers wegwerken, dat werkt altijd goed tijdens het draaien Ben ook benieuwd naar Purple Strangers, aangezien mijn broer mij hiermee gek heeft gemaakt ergens in de jaren ´80 (wat er natuurlijk voor heeft gezorgd dat ik nu een metal (vinyl) junkie ben geworden) |
|
Hehehe, ik hoop alleen dat ik niet ZO zat word dat ik mijn CD's molesteer als ik ze met m'n zatte kloten niet meer in de CD speler gepropt krijg Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Je moet ze ook niet met je kloten er in proberen te doen en zeker niet als ik in de buurt ben |
|
Tsja, als ik dronken ben denk ik niet meer met m'n kop maar met m'n..... Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Okay, maar dat je dan ook op de gleuf van draaitafel valt |
|
Met al dat bier word óók die gleuf nat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hahahaha...hopelijk ben ik dan niet te dichtin de buurt als de daad verricht wordt |
|
Als mede-deejay sta je toch naast me?! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik ga wel naar de wc en bier halen op dat moment...geef maar een kick als je wat privacy wilt hebben |
|
Hehehe, ik en privacy? Sinds wanneer schaam ik me ergens voor? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Dat heb ik helaas maar al te vaak mee gemaakt hahahaha |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was een gezellige beschonken avond....de opkomst was zoals ik verwacht had extreem laag maar de genutiigde biertjes waren extreem veel. Alleen begrijp ik niet hoe het komt dat mijn hand open ligt nu Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Dan was je toch eerder van de planeet dan dat ik dacht....tijdens Purple Strangers was het reelijk druk (110 man), die zijn na het optreden tot na 2 uur gebleven |
|
Serieus? Dan was ik verder van de planeet dan verwacht Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Index / Concerten |