|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
27 maart 2008 Het Bolwerk, Sneek €12,50 19.30 uur IMMOLATION Goatwhore Melechesh Sickening Horror www.hetbolwerk.nl voor meer info [Dit bericht is gewijzigd door het bolwerk op 21-03-2008 15:59] |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:+1 |
|
HMM |
|
Vet hier ga ik heen [Dit bericht is gewijzigd door jelmer2 op 21-12-2007 17:55] Wil je muilperen? |
|
stoer, daar zou ik mn wintersport ook zeker voor afzeggen ;p |
|
we gaan gewoon een dag eerder hiervoor terug Wil je muilperen? |
|
OMFG, I'm soooo there. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Andere data: 24.03.08 HOL Tilburg @ 013 25.03.08 HOL Heerhugowaard @ Waerdse Tempel 26.03.08 HOL Amersfoort @ De Kelder |
|
Zo, dikke okee! spelfout weggehaald... |
|
Mariusz kennende...klopt dit wel. Die doet liever 4 shows in ons kikkerland dan 3 of 2. |
|
Haha, vier shows in NL. Succes er mee dan maar. |
|
Dankje Wietze. Deze show ligt iig het dichtst bij het weekend |
|
Gun jullie een volle bak hoor, daar niet van, maar durf het zelf niet aan. |
|
En niet in Baroeg... Fuck the world and fuck you |
|
Dat wordt toch dan maar Amersfoort Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik snap echt niet wat er mis is met baroeg..zou fijn zijn als iemand dat kon ophelderen....EN geen Dismember, en geen Immolation... Fuck the world and fuck you |
|
Oeh... |
|
quote: Dat incident met dodelijke afloop kan er misschien wel mee te maken hebben dat de reputatie van Baroeg iets minder is geworden..... |
|
Lijkt me niet dat dat er iets mee te maken zal hebben. Fuck the world and fuck you |
|
Nee, heeft het ook niet, meerdere zalen vonden gewoon de deal die werd geboden niet ok, zo ook Baroeg. |
|
Ik vond de deal meer dan redelijk voor deze package eigenlijk. |
|
quote:Lift, Schaep? Praten we nog ff rustig over je ex-avatar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
^ ^ ^ |
|
volgende week alweer.... We beginnen vroeg, want dan is iedereen weer op tijd thuis. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |