|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
hmms tjsa je moet t zelf weten...openbaar vervoer is ech klote |
|
vooral in die regio zuigt het enorm... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
Was erg leuk.... Watain was skitterend, jammer dat het weer eens uit moest lopen, en ik om half 1 de pazzop alweer moest verlaten, zonder Botulistum gezien te hebben. Helaasch.... Ik, Wil Schuurman |
|
- Dubbelpost, excuus... - [Dit bericht is gewijzigd door Snagger op 23-02-2002 12:29] Ik, Wil Schuurman |
|
ja.. was eg fijn allemaal. alleen wel jammer dat ons optreden werd afgekapt omdat de monitoren waren gesloopt door emsnen die eht nodig vonden er bier in te gooien.. jammer dat WIJ daar dan de schuld van krijgen en alles meoten vergoed... hahaha ach ja.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Het was zekers gaaf! Ik vond het aantal mensen dat erwas tegenvallen voor zo'n cultoptreden...Maar het was toch wel heel gezellig De Pazzop had helaasch geen Hertog Jan grr, dus dan maar Dommelsch of Hoegaarde. Da Dommelsch kwam me op een gegeven moment mun strot uit. Maar goed... Perditor was wel aardug...Unpure viel me live wat tegen, maar was zeker te pruime! Helaasch Botulistum gemist, maar ik was allang blij dat ik Watain helemaal kon afzien. Was wel gaaf toen ze In The Shadows of The Horns speelde...zowat de hele zaal begon gelijk te headbange |
|
Ik heb alleen maar (veel) hoegaarden gezopen, en een backstage-dommelschje dak natuurlijk nog aangeboden kreeg.... Laten we het maar niet over het uhm, merk wat ik hier niet ga noemen, blikje bier hebben in de trein Bij watain was het aantal headbangers toch echt stukken groter dan de andere bands. Die live uitvoering van "Rabid's death curse"(het nummer) wat ook geweldig. Voor de rest heb ik nummers niet echt meer herkend, alleen geloof ik dat ik 'The fists are him" ook nog voorbij heb horen komen. Ik, Wil Schuurman |
|
"MY fists are him" was super vet ja! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Oja... kutfoutje.... Weet jij toevallig welke nummers ze nog meer speelden? Ik heb echt geen flauw idee... Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |