|
Auteur: |
|
|
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=40412698 op Osmose ik vind het een prima band met idem muziek nog kenners? signature |
|
niks mis mee |
|
vieze langharige homo's. Fuck the world and fuck you |
|
Hier wortelde het zich direct, ging er meteen in op hehe. Lekker. Gaaf man, vieze langharige homo-muziek |
|
Btw, voor de geinteresseerden hier een interview welke ik ruim een jaar geleden heb gedaan, http://www.vampire-magazine.com/article.php?aid=41438 Sorry voor de verneukte lay-out maar da's iets dat fout zit bij VM momenteel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
jij raakt nog aan demo's? signature |
|
Yep, leuke manier om nieuwe bands te ontdekken, zo heb ik ook Sjodogg ontdekt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
oe oe!!! ik wil ook demo! signature |
|
Van Sjodogg ben je dan toch iets te laat, hun laatste demo, welke hetzelfde is als de nieuwe CD is nooit officieel te koop geweest maar werd alleen aan enkele mensen verspreid destijds. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
oesje! zijn dat nu mannen van The Legion? signature |
|
Sjodogg zijn gasten van The Legion, Enthral en Crest of darkness. Ik hoor er vooral invloeden van Enthral. Ik mag dit soort muziek wel. Die fundering van rauwe old school black metal die fijn op smaak gebracht is met moderne progessievere elementen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Samples klinken VET! Edit: Ik vind het gehele album niet echt geweldig. [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 01-01-2008 22:15] |
|
quote:Hoorde inderdaad zelf ook wel wat Enthrall in de muziek terug Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kreeg net goed nieuws door van de band: In the last week of january we will start the recordings of the new Sjodogg album. I'm really looking forward to do that! And there's much more to tell now, as we've finally got a new line-up. Over het album op Osmose zegt hij: The Sjodogg album is a collection of the demoes from 2005 and 2006 in a mastered version. Erg mooi dus om te horen dat ze komende maand al met een echte nieuwe plaat beginnen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tof album indeed! "Prog" zou ik het trouwens niet echt willen noemen, maar dat de band een redelijk originele benadering van black metal heeft, dat is wel duidelijk Benieuwd naar het nieuwe album dan, want ik heb zo'n vermoeden dat die qua nummers nog sterker gaat worden Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Oeh, dit klinkt goed!! Die komende cd gaat hoogstwaarschijnlijk aangeschaft worden [edit] Mijn broertje had het hier al eerder over trouwens, wakker worden Kelder [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 28-12-2007 16:03] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Klinkt wel lekker, maar niet meer dan dat |
|
quote:Geen problemen met de layout hier hoor |
|
quote:Bij VM zijn de aanhalingstekens en andere van zulk soort tekens in de lay-out verneukt en ook doet het VM systeem nogal veel plaatjes en logos verwisselen met andere bands zodat je dus verkeerde plaatjes hebt welke nogal slordig en onprofessioneel uitziet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Robert.. ja die prog hoor ik ook niet, maar wat mij betreft slaat prog op alles wat een nieuwe inslag laat horen, en dat hoeft niet ingewikkeld te klinken. Onthouden deze naam [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-01-2008 19:08] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wat betreft de term "prog" bedoelde ik precies wat Spectre zei. Ik ben heel hard aan het nadenken waar dat ijskoude riffwerk me aan doet denken. Het britse Frost is de eerste band die me te binnen schiet. Maar De Mysteriis Dom Sathanas heeft ook z'n sporen achter gelaten in de sound van Sjodogg. Toch hebben deze gasten er een behoorlijk origineel geheel van weten te maken. Ik ben in ieder geval verslaafd geraakt aan dit album. [Dit bericht is gewijzigd door XnegativeX op 03-01-2008 12:50] I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Is het laatste album Ode To Obscurantis een aanrader? |
|
Volgens Jan (en anderen) wel: http://www.zwaremetalen.com/recensie/17062/Sjodogg-Ode-To-Obscurantism.html Maar eens even luisteren. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Wellicht even proberen. De beschrijving klinkt alsof het voor mij twee kanten op kan gaan. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Na een aantal draaibeurten ben ik er nog niet over uit. |
Index / Heavy Metal |